יום שישי, 25 במרץ 2011

בוב בשיר השפלה - "No Future".

סכסוכים בתעשיית המוזיקה הפך כבר לדבר נורמלי. זה התחיל עם הראפריות ניקי מינאג' וליל קים, וממשיך גם עם הראפרים - הפעם, מדובר בראפר החדש בוב שהסתכסך עם להקת ההיפ-הופ "Odd Future".

באחד מבתי הראפ של הסינגל "Yonkers" של סולן הלהקה, טיילר, הוא השפיל את בוב, את היילי וויליאמס ואת ברונו מארס. "היילי הזאבה, שתלך להזדיין, גנבה אותם / אני אשמיד את המטוס שבתוכו נמצא בוב הניגרי המזויין / אני אדקור את ברונו מארס בוושט שלו, ולא אפסיק עד שהשוטרים יבואו" מציין  טיילר בשירו. אני מניח כי כל הקללות והאיומים נובעות מקנאה בהצלחתו של  בוב בלהיטים "Airplanes" ו-"Nothin' On You".

אך בוב לא נשאר אדיש. הוא משיב מלחמה עם רצועה שהקליט הנקראת "No Future" שהוא שיר השפלה ללהקה "Odd Future".

ברצועה זו, בוב מאיים ומקלל בחזרה על להקת ההיפ-ההופ: "אתם רואים את החרא שאני צריך להתמודד מהחובבנים האלה? / אני לא עושה קרקס מהליצנים הניגרים האלה / אתםמטיחים עקבים אצל האצן העולמי הטוב ביותר / תמשיכו להתעסק איתי, אין לכם עתיד." לא מדובר בשיר טוב יותר מדי, למעשה, הוא פחות טוב מ-"Yonkers". אני רק מקווה שהריב בין הלהקה ובוב לא ייתפתח ויחצה את גבול הטעם הטוב.





תגובה 1:

  1. אתה צודק ! "Yonkers ממש מקנא שבוב מצליח

    השבמחק