יום רביעי, 16 במרץ 2011

חדשות רעות: אלבומה של קלי קלארקסון מתעכב

נראה כי הדברים לא הולכים בדרך שגברת קלארקסון רוצה. זוכת העונה הראשונה של התוכנית האמריקאית "אמריקן איידול" המפורסמת קלי קלארקסון חווה ריבים וצרות עם חברת התקליטים שלה.

קלי קלארקסון סיימה לעבוד כבר לפני מספר חודשים על אלבומה החמישי והמצופה. האלבום היה אמור לצאת בסביבות יוני-יולי אך חברת התקליטים החליטה שאלבומה לא ייצא לפחות עד ספטמבר. קלי קלארקסון מספרת על כך בדף הפייסבוק הרשמי שלה: "אני לאחרונה הבנתי שאלבומי [החמישי] לא ייצא עד ספטמבר... האלבום כבר הוקלט אך איני יכולה לשחרר אותו עד אז. אני יודעת שזה המון זמן אך הם [חברת התקליטים] החליטו שזה הזמן הטוב ביותר לשחרר אותו. אני מצטערת על ההמתנה אך אני מבטיחה לכם, זה נשמע נהדר!".

 למעשה, זה לא הריב הראשון של קלי עם חברת התקליטים; באלבומה הקודם והמצליח "All I Ever Wanted", התעקשה קלי קלארקסון לא להוציא את הבלדה המרגשת "Already Gone" כסינגל שלישי, מכיוון שהייתה דומה מדי לבלדה של ביונסה, "Halo", אך חברת התקליטים החליטה שהשיר ייצא בכל זאת כסינגל והיא הואשמה בהעתקה, למרות שלא ידה בכך. אני בהחלט מקווה כי כבר בקרוב קלי וחברת התקליטים יחליטו ליישר את ההדורים ביניהם. כי עד ספטמבר? זה בהחלט המון זמן. עולם המוזיקה עובר המון תהפוכות, והפחד הגדול הוא שהרצועות שהקליטה ייאבדו את הקסם עד יציאתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה