יום שישי, 25 במרץ 2011

סיארה בדליפה חדשה; חם או סתם?!

בימים אלו נמצאת סיארה בנקודת אי-וודאות בקריירה שלה. האלבום החדש, "Basic Instinct", היה כישלון חרוץ, הן מסחרית והן מוזיקלית. הפוטנציאל בו היה נמוך משסיארה יכולה להרשות לעצמה, ויש תחושה די-מבוססת שבימים אלו נוטשת סיארה לגמרי את האלבום.

בשעות האחרונות הגיעה לרשת דליפה חדשה של סיארה, ככל הנראה לא הוקלטה לפני זמן רב, בשם "Speedin". הרצועה נתונה תחת הפקתו של דארקצ'יילד, שלעומת סיארה, עשה עבודה נהדרת. ההפקה יכלה בקלות להשתלב בכל אלבום איכותי של הזמרת בעתיד, אם כי מבחינת הווקאל של סיארה היא מאוד מונו-טונית ודקיקה, ואני מוצא את זה מעט משעמם.

אני בהחלט מקווה שסיארה לוקחת בחשבון את סוף 2011 כתאריך אפשרי לשחרור פרוייקט חדש, אחד שמשחק יותר על היתרונות שלה מאשר על תליית תקווה במעריצים. "Basic Instinct" לא הרשים אותי, למרות מספר הפנינים שכן אפשר למצוא בו, ואני בהחלט מקווה שהדליפות מעידות על כך, שאולי, סיארה חזרה לאולפן להקליט חומרים חדשים.


תגובה 1:

  1. אני חושב שהשיר נחמד לא יותר מזה

    אז אני לא נותן לו חם או סתם אני נותן לו באמצע

    השבמחק