יום רביעי, 30 במרץ 2011

בריטני מופיעה אצל ג'ימי קימל!

אחרי הופעת בכורה לעידן המוזיקלי החדש שלה בתוכנית GMA שעוררה הדים לא-חיוביים במיוחד, חזרה כוכבת הפופ בריטני ספירס אל תוכנית האירוח ג'ימי קימל לייב, להופיע פעם נוספת עם שני הסינגלים החדשים.

ההופעה, בגדול, הייתה בדיוק אותה הופעה כמו בתוכנית הבוקר, מלבד העובדה שספירס השמיטה את "Big Fat Bass". הזמרת רקדה לצלילי להיט המקום הראשון "Hold It Against Me" והפולוו-אפ "'Till The World Ends", ואלוהים יודע למה בריטני בכלל טורחת להתחבר למיקרופון שגם ככה מושתק. אבל בכל זאת, בניגוד די-מוחלט לרוב המבקרים, אני נהנתי מההופעה הפעם.

למה נהנתי? מהסיבה הפשוטה שהפעם, הציפיות שלי מבריטני שואפות למטה. הציפיות שלי ריאליות למצב. אני לא מצפה ממנה לספק תוצאות ווקאליות בלייב כמו כריסטינה אגילרה לדוגמא, ובטח שלא מצפה ממנה אחרי ניתוח ולידות לרקוד כמו כריס בראון. אני מצפה ממנה לשחרר אלבומים טובים ובהופעות להסתמך על רקדנים מוכשרים והפקה מרשימה ויקרה במיוחד. ואת זה היא עושה מצוין.

אז לאלו מכם שעוד נהנים לראות את בריטני מנענעת על הבמה (ואלו שכבר התייאשו, אני יכול להבין לליבכם), ההופעה מתחילה בערך לקראת הדקה הרביעית של הסרטון, תעבירו לסביבות 3:45.


תגובה 1:

  1. חח עדין מקנא ? כבר אמרתי לך שאתה תשרוד את זה


    הופעה מעולה

    השבמחק