יום שני, 21 במרץ 2011

שבוע קאברים; קיילי מינוג בקאבר להארטס!

הקאבר של היום, לדעתי, הוא מהקאברים היפים ששמעתי בשנה האחרונה. הוא לא חורג מהשיר המקורי, הוא לא מהפכני ווקאלית. אבל הוא מתנגן על הקול הנשי, המרגש והרך, שלדעתי עושה את כל ההבדל.

את הקאבר שרה אחת מזמרות הפופ הוותיקות של התעשייה, קיילי מינוג. בביצוע מרגש ומוצלח במיוחד, עושה הכוכבת קאבר ללהיט "Wonderful Life" של צמד הסינת'-פופ הבריטי הארטס (שדרך אגב, יגיעו להופעה בישראל בקרוב). הביצוע והשיר עצמו יושבים על קיילי מעולה. אם היא הייתה מנטבת שיר בסגנון לאלבום החדש שלה לא הייתי מתנגד גם לשחרורו כסינגל.

יש כאן ניצול מוחלט של היכולות הווקאליות המשובחות של מינוג לצד השיר המדהים ולא פחות של הארטס, שלדעתי לפחות, לא מצליח לממש את עצמו מוזיקלית כשהוא מוחזק על ידי ווקאל גברי, מיומן הרבה-פחות מאשר קיילי. ההקלטה, לצערי, לא מוצלחת במיוחד ולעיתים הקול של מינוג נבלע במלודיה החזקה, אבל קשה לפספס שהשיר פשוט תפור עליה.

אני יותר משמח שזמרות כמו קיילי שומרות על ראש-פתוח בכל הנוגע לשינויי הזרמים בסצנה המוזיקלית, אבל האלבום החדש לא היה מדהים, בכלל לא. כיף לשמוע ממנה חומרים כאלו שוב, ומבחינתי, זה הקאבר המומלץ ביותר במסגרת שבוע הקאברים שלנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה