יום חמישי, 24 במרץ 2011

ריהאנה תופיע עם הסינגל החדש בטקס הקאנטרי!

כפיצוי על הקידום המעט "מזלזל" לסינגל האחרון, ריהאנה חוזרת ובגדול - בקרוב תשוחרר כסינגל רביעי מהאלבום הבלדה המרכזית מתוכו, "California King Bed". מעבר לעובדה שזה השיר האהוב עליי באלבום החדש, אני יכול לספר לכולכם שהמעריצים גועשים, והציפייה לקראת ההופעות החיות של ריהאנה עם בלדה גבוהות מתמיד.

אז המעריצים לא יצטרכו לחכות עוד הרבה - בשלישי באפריל יערך טקס אקדמיית הקאנטרי בלאס-וגאס שבארה"ב, שם צפויה להתארח כוכבת הפופ המובילה ולהופיע, לראשונה אי-פעם, עם הסינגל החדש והמצופה, "California King Bed". את השיר, על פי הדיווחים, תבצע ריהאנה בדואט יחד עם ג'ניפר נטלס, סולנית שוגרלנד.

האמת? ריהאנה עשתה לי את היום. אם להיות כנה, עם כל הצדדים הטובים שבאלבום הקודם שלה, לא הייתה בלדה "כבדה" ששווה לשחרור כסינגל מעבר לסינגל המוביל, "Russian Roulette". גם באלבום השלישי של הזמרת לא היה ניצול אמיתי של הבלדות, ואני יותר משמח שריהאנה אכן בחרה לשחרר בלדה - ובלדה חזקה - כי לעומת אין ספור זמרים אחרים, היא יודעת להופיע עם בלדות בלייב, ולהופיע טוב (וכל מי שהיה בבלומפילד בשלושים במאי בשנה שעברה יוכל להעיד על כך).

בימים אלו, נמצא הסינגל החדש "S&M" בשיאו במצעדים, לאחר שהגיע אל המקום השלישי גם בארה"ב וגם בבריטניה, ואל המקום הראשון במצעד האוסטרלי. יש לציין שזה הישג מרשים בהתחשב בעובדה שהשיר והקליפ נחסמו וצונזרו במעל לחמש-עשרה מדינות שונות.

תגובה 1:

  1. האלבום שלה מצוין , והשיר הזה מאוד יפה אני מחכה להופעה ולקליפ שלו

    השבמחק