יום חמישי, 31 במרץ 2011

חובה לראות: קייטי פרי בקליפ חדש!

הנה קליפ ששווה היה לחכות בשבילו - אחרי שכבשה את המקום הראשון במצעד הסינגלים האמריקאי, משחררת היום (מעט מוקדם משתיכננה) הזמרת קייטי פרי את הקליפ החדש ולא-פחות-ממדהים שלה לסינגל "E.T". ומה אנחנו אומרים? גדול!

מעבר למחשבה, לתעוזה ולביצוע המדהים, יש פה עבודה קולנועית שכמוה קייטי עוד לא הדגימה. קניה ווסט, שהתווסיף בגרסאת הרמיקס, בהחלט מוסיף לשיר (בקליפ הוא מעט פסיבי, אבל מילא), וביחד השניים יוצרים להיט וקליפ מנצח.

אם קייטי לקחה יותר מדי רחוק את מוטיב החייזר? ממש לא. היא לקחה את המוטיב והמטאפורה והקימה אותה לחיים, ממש כמו שעשתה לפניי כמעט שנה בקליפ ללהיט "California Gurls" (הייתם מאמינים שכבר כמעט ועברה שנה?) וממלכת הממתקים. קייטי לקחה את המכשול ובנתה ממנו יצירה טובה ומרשימה, ובתור אחד שמתעניין בנושא הזה לא פחות מאשר במוזיקה, אני מוריד בפניה את הכובע.

חברים, הצפייה מאוד מומלצת, בעיקר באיכות HD. זו פשוט חוויה אחרת. פלוריה סיגיסמונטי, הבמאית, לקחה את הקליפ לרמה אחרת, כזו שאנחנו כבר לא מקבלים מחלק גדול מהזמרים המובילים שלנו היום. אחר כך אתם מתפלאים שקייטי מצליחה להכניס ארבעה סינגלים ברצף לראש המצעד האמריקאי? העבודה משתלמת.




2 תגובות:

  1. האמת לא הקליפ שהכי ציפיתי לו חשבתי שזה יהיה יותר מעניין ופעיל אבל קליפ ענק!!!!! מושקע ברמות! : )

    השבמחק
  2. בהחלט מועמד לקליפ השנה,
    נראה לי שהשנה כולם משקיעים בקליפים שלהם והתחרות תהיה קשה בין גאגא לקייטי (אני בעד גאגא)
    לא ממש הבנתי את הקליפ.. מה קשורים ההבזקים של הציד?
    וגם מה הסיפור מאחורי הקליפ.
    ורואים שהיא השקיעה ובאמת מתחילה להיות איכותית ..

    השבמחק