יום שלישי, 22 במרץ 2011

ג'יי-לו מכריזה על תאריך שחרור רשמי לאלבום החדש

מה ג'ניפר לופז לא חוותה במסע לקראת האלבום החדש? היא "נבעטה" על ידי חברת התקליטים שלה, סבלה מגל דליפות עצום, נחלה כישלון עם הסינגל הראשון ששיחררה ובדיוק כשנראה היה שהיא מתרסקת - גם הצליחה לעמוד חזרה על הרגליים ולחזור עם להיט מסיבות ענק בשיתוף פיטבול שהפך אותה, שוב, לאחת מהזמרות המדוברות ביותר בסצנה המוזיקלית.

היום, סוף-סוף, אחרי אין ספור דחיות וספקות, מאשרת הזמרת כי האלבום החדש, "Love?", ישוחרר בשלישי במאי, משמע תוך פחות מחודש וחצי. עוד נחשף כי במהלך חודש אפריל ישוחררו לא פחות משלוש רצועות חדשות מהאלבום, ביניהן הסינגל החדש "I'm Into You" בשיתוף הראפר ליל ויין, שישוחרר בחמישי באפריל.

שתי הרצועות הנוספות שישוחררו (ככל הנראה כסינגלי פרומו, ממש כמו שעשתה קייטי פרי בקיץ, לפני שחרור האלבום שלה) הן "Papi", שתשוחרר בתשע-עשר באפריל, ושיר הנושא של האלבום שצפוי להשתחרר כשבוע לאחר-מכן, בעשרים-ושבע באפריל, רגע לפני שהאלבום מגיע לחנויות.

אני ממש מרוצה. אני מרגיש שג'ניפר באמת מוכנה לזה הפעם, ובהסתמך על מה שכן שמענו מתוך האלבום (סינגל הבכורה ועוד הדליפה "Invading My Mind", שנכתבה על ידי ליידי גאגא) אני חושב שיש לה סיכוי לא-רע בכלל לעשות את מה שניסו רבים בתקופה האחרונה, והוא לשחרר אלבום דאנס איכותי באמת, ששווה שמיעה.
אם להיות כנה, אני גם מאמין שבשבועות הקרובים ימשיכו לדלוף רצועות מתוך האלבום - ואתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו נהיה פה לספר לכם על זה.

תגובה 1: