יום שלישי, 29 במרץ 2011

סקיילר גריי חושפת פרטים חדשים על הסינגל החדש!

בחודש הבא צפוי להשתחרר סינגל הבכורה מאחד האלבומים שאני הכי מצפה להם בשנה הקרובה - והוא אלבומה החדש של סקיילר גריי. בראיון חדש חושפת הזמרת פרטים חדשים אודות הסינגל המצופה, והאמת? נשמע מעולה.

כפי שצפינו, הסינגל הופק ע"י איש התעשייה אליו צמודה גריי בחודשים האחרונים, אלכס דה-קיד. הזמרת מספרת כי היא והמפיק הבריטי, שזכו לתהילה עם הפקת וכתיבת כמה וכמה מהלהיטים הגדולים של השנה האחרונה כשבראשם "Love The Way You Lie", הצליחו ליצור סאונד שבו-זמנית משחק על הביט העכשווי, אך מחדש בייחודיות לשניים.

"זה לא נשמע כמו משהו ששמעתם בעבר" מסבירה גריי בראיון לתחנת הרדיו, "אנחנו דובקים במה שעובד, אבל אנחנו גם מרחיבים אופקים. אני ואלכס מקדמים זה את זה מבחינה יצירתית אל מחוץ לתחום המוכר שלנו, כי אנחנו אוהבים להמשיך וליצור חומרים חדשים". כשהיא נשאלת על האלבום, היא מוסיפה כי ייתכן שיושפע מסגנון ה-R&B יותר משאנחנו מצפים. נשמע מעניין.

אז נכון, סקיילר היא לא כוכבת הפופ השגרתית שתצבע לבלונד ותגנח לכם בשלוש-עשרה רצועות שונות שהיא רוצה לרקוד. היא לא תתחבא מאחורי מילים יפות וריקניות עם הפקת דאנס בנאלית. אני היחיד שלא רואה את הבעיה עם זה? האלבום המתקרב סוחף איתו יותר ויותר הדים ברשת מיום ליום, ואני בטוח שכשהסינגל החדש יראה אור במהלך חודש אפריל, גם הסקפטים שבניכם ישתכנעו כי יש כאן כוכבת מסוג אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה