יום שלישי, 15 במרץ 2011

2 דליפות חדשות מאקון!

הכוכב והזמר אקון עובד בימים אלה על אלבומו הבא, שצפוי לצאת השנה. הוא לא מרבה לדבר עליו ולשפוך אור על שמועות או השערות בנוגע לאלבומו הבא, וכל מה שידוע זה שהוא מקליט את האלבום עם כל מיני מפיקים מפורסמים בתעשייה, כמו דיוויד גואטה ("Sexy Bitch").

בינתיים, דלפו לרשת 2 רצועות שלו. הראשונה היא הרצועה "Just A Man" והשנייה עונה לשם "Famous". לאחר שגל הדליפות הגיע לניקול שרזינגר ולאחר מכן גם לזמרות בסדר גודל של בריטני ספירס, אני לא מופתע שרצועות של אקון מתחילות לדלוף.


"Just A Man" היא רצועה נפלאה עם הפקה ואווירה הלקוחה מסגנון הרגאיי. אני מאמין שמעריציו של אקון, בעיקר הוותיקים מביניהם, יאהבו את הרצועה מאוד. לי אישית הרצועה מזכירה את "Man Down" של ריהאנה, רק פחות טובה.
"Famous", לדעתי, היא רצועה אטרקטיבית יותר. עם אירוח של הראפר ניק קאנון והפקה אלקטרונית, לאקון יש רצועה עם פוטנציאל אדיר בידיים. אם כי אני מאמין שזאת לא העריכה הסופית של השיר, ובמידה ותיכנס לאלבומו הבא של אקון היא תעבור שיפורים ועריכות. בכל מקרה, אם רצועה זו תיכנס לאלבום ותצא כסינגל, אני חוזה לה הצלחה - בעיקר במצעדי המועדונים.

Akon - Just A Man
Akon feat. Nick Cannon - Famous

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה