יום חמישי, 10 במרץ 2011

באיחור של שנה: הצצה לקליפ של אלישיה קיז וביונסה!

אף אחד, אפילו לא הבמאית עצמה, לא מבין למה עד היום לא שיחררה הזמרת אלישיה קיז את הקליפ לסינגל "Put It In A Love Song". הקליפ בשיתוף הסופרסטארית ביונסה צולם לפני יותר משנה, בינואר 2010, ואף אחד לא טרח לספק למעריצים המאוכזבים תשובות.

היום, מרץ 2011, שנה וחודשיים אחרי שצולם הקליפ המדובר, משתחררת הצצה קצרה אל הקליפ שצולם בברזיל - והקליפ המצופה אכן עומד, סוף-סוף, בפני שחרור מאוחר במיוחד.
הקליפ, כאמור, בוים על ידי הבמאית המבוקשת בתעשייה מלינה, שאחראית בין היתר על "S&M" של ריהאנה, וגם "Why Don't You Love Me" של ביונסה עצמה.

אם לסכם במילה אחת את ההצצה; קרנבל. צבעוני, שמח וטבעי. אם לקליפ הזה הייתי מחכה שנה? לא. אני נזהר מאוד שלא לפתח ציפיות מהקליפ, בעיקר בגלל ששנה יכולה לגלגל ציפיות גבוהות. ובכל זאת, אני מאמין שמחכה לנו חוויה שבאופן אישי די-חסרה לי, וזה קליפ חדש מצד שתי זמרות מעולות שחוברות יחד לשיר מדבק.

למה? למה לשחרר היום קליפ גנוז שצולם לפני שנה, בעידן אחר לגמרי בקריירה של השתיים? ובכן, ביונסה עובדת במרץ על אלבום חדש, ואני מניח שגם אלישיה כבר אוספת חומרים חדשים. אני מאמין שמדובר פה באמצעי לחץ מצד המנהלים של ביונסה כדי להלהיט שוב את הבאזז סביב הזמרת לפני שחרור הסינגל החדש, שעל פי הדיווחים, קרב ובא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה