יום שישי, 18 במרץ 2011

שבוע קאברים; ברונו מארס שר את "California Gurls"!


ברונו מארס הוא אחד הדברים החמים כרגע בפופ. אם מקומות במצעדים עדיין שווים יחס, זה בגללו. ברונו מצליח לכבוש את לבנו עם יכולת שירה טובה וכתיבה נוגעת ללב. מארס הוא גם מפיק, גם מלחין וגם זמר, והוא הצליח להביא 4 להיטים לפסגת המצעדים השנה, ביניהם שיתוף הפעולה שלו עם הראפר B.o.B  בשיר "Nothin' On You" ובשיתוף הפעולה שלו עם הראפר טראבי מקווי בשיר "Billionaire". הוא מוגדר כרגע כ"אלביס פרסלי של ימינו". ומי יודע? אולי הקריירה שלו תצמח והוא יגיע לרמה שלו יום אחד. 

מה שמיוחד בשירים שלו זה שיש להם קסם מסויים, סגנון מסויים, שאופייניים רק לו. אף אחד לא יכול לשיר את השירים שלו כמוהו, כי יש בהם מה שנקרא, הטאץ' ה"ברונו-מארסי". וזה דבר מיוחד וחשוב למוזיקאי. אבל מסתבר שברונו גם מצליח ליצור את הטאץ' ה"ברונו-מארסי" שלו על רצועות של אומנים מצליחים אחרים בתעשייה, כמו לדוגמא, בקאבר שביצע ללהיט המצליח של קייטי פרי, "California Gurls"


הקאבר הוא ללא ספק אחד מהקאברים המיוחדים ביותר שנעשו ללהיט הזה. הוא מרגש, נוגע ללב, ויש בו את הטאץ' ה"ברונו-מארסי" שאמנם גורם לו להישמע כל כך שונה מהמקור של הזמרת, אך באותה עת גורם ללהיט להישמע כאילו הוא שיר מקורי לו. בקאבר, ברונו מארס פונה לכל בנות הקליפורניה היפות בווקאל רומנטי ועדין. תהנו. 


3 תגובות:

  1. קאבר משעמם ...

    השבמחק
  2. מדהים! אהבתי כל הכבוד על הרעיון!!

    השבמחק
  3. זמר ענק!!!!!
    תודה על הפרסום : )

    השבמחק