יום שלישי, 29 במרץ 2011

ג'סי ג'יי מתכננת מחזמר?

מעבר לזמרת וכותבת שירים מוכשרת למדי, ג'סי ג'יי תוכל בקרוב להוסיף לקורות החיים שלה גם כותבת מחזות-זמר. בראיון חדש מספרת הזמרת כי היא נמצאת כעת בשלבי הכנה, וככל הנראה בקרוב מאוד תתחיל בכתיבת מחזמר משלה.

בראיון, מספרת הזמרת; "אני רוצה לקחת את האלבום, ולהביא את הרוח שלו לבמה, את הרוח של השירים. זה שילוב בין האהבה שלי למוזיקה והאהבה שלי למחזות זמר".
"כבר התחלנו לדבר על כתיבת מחזמר" מספרת ג'סי, שגם מודה כי היא מעריצת מחזות זמר ואף הופיעה בילדותה באחד, "זה חשוב לחלום בגדול - אתה חייב לנסות את זה כדי לראות אם זה יכול לקרות. וזה מה שאני אוהבת בתעשייה הזאת: אפשרי לקחת רעיון ולנסות לממש אותו".

כאמור, בילדותה, לקחה ג'סי חלק במחזה "Whistle Down the Wind" של הבמאי עטור הפרסים אנדרו לויד וובר המבוסס על הסרט משנת 1961, שללא ספק עיצב גם את דמותה המוזיקלית היום. גם על כך דיברה בראיון, ואמרה כי היא מניחה שהרבה אנשים חושבים שמבחינתה זה היה חלון  והזדמנות לפרוץ אל עסקי הבידור - אם כי היא באמת ובתמים אוהבת מחזות זמר, ומבחינתה ההזדמנות לכתוב אחד תהיה נפלאה.

אם יתממש ואם לא, אנחנו מאחלים לה המון בהצלחה, ואני בטוח שבמידה וזה אכן יצא לפועל - זה יהיה משהו שבהחלט שווה לראות, ובעיקר לשמוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה