יום שבת, 26 במרץ 2011

בריטני חוזרת לבמה!

באמת שהגיע הזמן - אחרי חודשיים בהם בריטני ספירס נכנסה חזרה לסצנה המוזיקלית בבום, הגיעה אתמול הזמרת להופיע לראשונה אי פעם עם שלוש רצועות מתוך האלבום החדש במועדון בלאס-וגאס.

אף על פי שבנתיים לא תמצאו ברשת וידאו שיתעד את ההופעה המלאה, היא הוקלטה ע"י רשת MTV ותשודר בשבוע הבא, במסגרת ספיישל בריטני לכבוד האלבום החדש, "Femme Fatale". כן, גם אנחנו קצת מאוכזבים - ציפינו לקום בשבת בבוקר ולראות את בריטני דופקת הופעה - אבל הרשת הועילה בטובה לפרסם את פרטי ההופעה.

את ההופעה פתחה הסופרסטארית עם סינגל הבכורה מתוך האלבום החדש, "Hold It Against Me". אם לסכם במילה אחת את מה שהיה להם לספר על זה - סקסי. לא יודע מה איתכם, אני כבר אוהב את זה.

את ההופעה, על פי הדיווחים, המשיכה ספירס עם אחת מהרצועות היותר מבטיחות מהאלבום החדש, "Big Fat Bass" (במקור בשיתוף וויל.אי.אם), ברמיקס-מיוחד שכלל שורות גם ממספר להיטי עבר של הזמרת כמו "Slave 4 U", הלהיט הגדול "Gimme More" וסינגל המקום הראשון "3".
הנאמבר הסוגר היה הסינגל השני והחדש, "'Till The World Ends" - כאן אין ממש מה לפרט, כל מה שאני אוכל לספר לכם אתם תוכלו לראות בתמונה.

כאמור, הספיישל צפוי לעלות לשידור במהלך השבוע (טרם פורסם תאריך מדויק), אם כי ביום שלישי ישודר - כמה מפתיע - טיזר להופעה. אתם מוכנים לבריטני, ובכל הכח?!
אנו מצרפים לכם כאן מספר קטעי וידאו מתוך ההופעה, קצרים במיוחד, אבל נאלץ להסתפק בהם עד השבוע הבא.



3 תגובות:

  1. מהממת כמו תמיד !


    איך כל הקהל שר איתה את HOLD IT AGAINST ME

    השבמחק
  2. מללללללכה!

    השבמחק
  3. כתבה מפרגנת ביותר שקראתי על בריטני בישראל בכמה שנים האחרונות ... ( למרות שאתם דיי מלכלכים עלייה בפרסומים שונים שלכם )

    אבלללללל !! (תמיד יש אבל לא ?! ) לגבי הקול שלה האי באמת לא שרה לייב סאו ...
    אבל להפךךךך בדיסק הזה אין הרבה אלקטרו וממש שומעים את הקול שלה ...
    אינסאיד אווט לדוגמא .... קרמינל ...... :)

    השבמחק