יום חמישי, 24 במרץ 2011

שבוע קאברים; סאם טסוי בקאבר ל-"Hold It Against Me"!

קשה להתעלם מהעובדה שאחת מכוכבות הפופ המצליחות ביותר בעשור האחרון, בריטני ספירס, אינה זמרת ווקאלית. והיא אפילו לא מתיימרת להיות כזאת. רוב שיריה מתבססים על מנגינה טובה, הפקה אלקטרונית מקפיצה ואפקטים בקולה שנהיה ממוחשב יותר מאלבום לאלבום. באלבומה החדש, "Femme Fatale", שמים לב לכך במיוחד – בעיקר ברצועות כמו "How I Roll", "I Wanna Go" ו-"Big Fat Bass".

הסינגל הראשון של בריטני מהאלבום, "Hold It Against Me", זכה להצלחה רבה במצעדים, ובשבוע הראשון שלו הצליח להגיע לפסגת המצעד האמריקאי. הייתי חסר אמונה שיש מישהו שמסוגל לבצע קאבר טוב מספיק ללהיט המועדונים הזה כך שייתעלה על הגרסא של בריטני, אבל מסתבר שטעיתי.
הרבה אומנים היום מנסים לזכות בתהילה דרך אתר הסרטונים ביוטיוב. והאמת? שאין בזה שום דבר רע. אומנים כמו ג'סטין ביבר התחילו את מסלול התהילה שלהם ככה. ואם תעקבו אחר אומנים מסויימים ביוטיוב, תגלו שחלקם אף מוכשרים מאוד. אחד מהאומנים המוכשרים והמצליחים ביותר ברשת הסרטונים הזאת הוא סאם טסוי. סאם, אמריקאי-סיני במקור, נוהג לבצע קאברים של כל מיני אומנים מפורסמים בתעשייה. אחד מהקאברים המדהימים שלו לדעתי הוא הקאבר שהוא עשה ל"Hold It Against Me".


הקאבר מרגש, פנטסטי מבחינה ווקאלית ומאוד שונה מגרסת הסטודיו הנורמלית של גברת ספירס. מלהיט מועדונים שמדבר על סקס במועדון, סאם הצליח להעביר רגשות של אהבה, שמחה ותשוקה. אני מאחל לסאם שימשיך לעשות קאברים נהדרים כל כך. אני מקווה כי כמו ג'סטין ביבר ורבים אחרים, גם הוא ייזכה להתקבל לחברת תקליטים נחשבת ולהפוך אולי לאחד מאייקוני תעשיית המוזיקה הנחשבים ביותר.

אני בחרתי דווקא בקאבר הזה כקאבר הסיום של "Cover Lover Week" מסיבה חשובה ביותר. כל הקאברים האחרים בשבוע, נעשו על ידי זמרים מפורסמים: ברונו מארס, גווינת', קיילי מינוג, אדל וכו'. הקאבר הזה נעשה על ידי אדם פשוט, שהוא לא מפורסם, עשיר או יפה יותר משאר האנשים. הכישרון של סאם הוא הדבר היחיד שהוביל את הקאבר שלו למעל 6 מיליון צפיות ולתהילה אינטרנטית זמנית. סאם החליט לאזור אומץ ולפרסם את כשרונו בעיני העולם כולו ללא פחד. וזה המסר שאני רוצה להעביר לכם. אם יש לכם כישרון, אל תהססו לפתח אותו, לשפר אותו, ואם תרצו – לפרסם אותו לציבור הרחב, אחרת הוא פשוט יתפספס וחבל.

תגובה 1:

  1. קאבר מאוד יפה , אבל לא משתווה לנסיכת הפופ שלנו

    השבמחק