יום חמישי, 24 במרץ 2011

קרוב מתמיד - האלבום החדש של ג'יי זי וקניה ווסט

לפי דיווחים חדשים, ממש בקרוב צפויים סוף סוף ג'יי-זי וקניה ווסט, שניים מהראפרים הנחשבים ביותר בעולם, לשחרר את האלבום החדש והמשותף שלהם, "Watch The Throne".

המפיק גורו מאשר כי אנחנו יכולים לצפות שהאלבום החדש ישוחרר כבר בקיץ הקרוב!
בראיון, סיפר המפיק; "אני מנסה להאיץ בקניה ובג'יי-זי לסיים את האלבום החדש. העולם צריך לשמוע את זה", ובהתייחסות להפקה של ווסט הוסיף כי "הוא גאון".

האלבום המשותף, לו מצפים בכיליון עיניים מאות אלפי מעריצי ראפ ברחבי העולם, טרם זכה להד תקשורתי אמיתי מהסיבה הפשוטה שמלבד הסינגל ששוחרר, קניה וג'יי-זי לא ממש טרחו להסתובב ולקדם את האלבום. קניה עצמו מקדם בימים אלו את אלבומו שלו, ואני אכן מקווה שהוא ימצא ממנו את המירב לפני שהוא עובר הלאה.

אני עוד לא מאמין שהשניים אי-פעם יתעלו בדואט משותף על "Run This Town", אבל אני לא אסתיר שגם אני לא יכול לחכות לאלבום המשותף של שניים מהראפרים האהובים עליי. בנתיים, אתם מוזמנים לשמוע את הסינגל הראשון מתוך האלבום, "H.A.M", שזכה לביקורות לא-רעות בכלל בקרב מבקרי הז'אנר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה