יום רביעי, 16 במרץ 2011

מנדלר יביים את החדש של ריהאנה?

טרם התקבל אישור רשמי מהזמרת או הסגל שלה, אבל המפיקים שאישרו-חלקית והלהט בקרב המעריצים כבר מסמנים את הקרב ובא, וזה שחרור הבלדה המדהימה (בעיניי, לפחות) "California King Bed" כסינגל רביעי מתוך אלבומה החדש של ריהאנה.

כזכור, כשהעלתה בתחילת החודש ריהאנה בפני המעריצים את אפשרות לבחור את הסינגל הבא מתוך "Loud", חשפה כוכבת הפופ כי צילומי הקליפ לסינגל שטרם-נבחר כבר נקבעו לזמן הקרוב.
לפני מספר שעות התקבלו דיווחים חדשים שטוענים כי הקליפ המדובר יבויים על ידי לא אחר מאשר אנתוני מנדלר, במאי מוכר ונחשק-למדי בתעשייה.

הידיעה החלה לרוץ ברשת כשהבמאי כתב בעמוד הטוויטר שלו; "emotional light.....raw, and inspiring. Ckb". בתור הודעה אומנותית-משהו, קיצור האותיות "Ckb" בולט למדי. ריבוי העבודות של אנתוני עם הזמרת רק מובילים למסקנה האפשרית בהחלט שמנדלר נבחר, פעם נוספת, לביים את הקליפ החדש של ריהאנה.

למרות שארבעה מתוך הקליפים שביים ליוו סינגלים שהגיעו אל המקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי, המעריצים בהחלט לא מתלהבים - מנדלר הוא לא מהבמאים החביבים על הנייבי של ריהאנה. לקראת סוף השנה שעברה, כשנבחר לביים את הקליפ לסינגל הראשון של ריהאנה מהאלבום, "Only Girl", הוא אף נאלץ לפרסם הודעת "הגנה" כנגד פרץ המעריצים הזועם.

למנדלר וריהאנה יש היסטוריה ארוכה - הם החלו לעבוד ביחד באלפיים ושש, כשביים בשבילה את הקליפ לבלדה המצליחה ביותר בקריירה שלה, "Unfaithful". מאז, עבדו השניים על עוד שניים-עשר קליפים שונים, ביניהם גם הקליפ הטוב בקריירה של הזמרת לדעתי "Disturbia". למרות שהייתי רוצה שריהאנה תגוון יותר (כשהתחילה לעבוד בשנה שעברה עם מלינה, לדוגמא, זה הוכח כמשתלם מאוד), יש לי תחושה שהפעם המשימה פשוט תפורה על מנדלר. קליפ רעיוני הוא בהחלט צד חזק של הבמאי, ואני סומך עליו ועל ריהאנה שישחזרו את ההצלחות הגדולות שלהם מהעבר בצורה חדשנית ומרגשת, ממש כמו הסינגל החדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה