יום רביעי, 16 במרץ 2011

הצצה לארבעת רצועות הבונוס של בריטני!

כמה צפוי. האמת? זה הגיע אלינו מאוחר יותר ממה שחשבתי. המהדורה הרגילה של אלבומה החדש של בריטני ספירס (אשר זכה לרוב לביקורות חיוביות) "Femme Fatale" כבר דלפה לרשת לפני כמה ימים. אמנם, בדליפת המהדורה הרגילה לא היה זכר לארבעת רצועות הבונוס שמופיעות במהדורת הדלוקס של "Femme Fatale".

והנה, דלפו הצצות לכל ארבעת רצועות הבונוס של בריטני ספירס. בקצב הזה, אני חוזה שכבר בסוף השבוע מהדורת הדלוקס המלאה של האלבום תהיה בידינו.

ההצצה הראשונה היא לרצועת הבונוס "Selfish", רצועה אשר הופקה ע''י סטארגייט (שהפיק את "Only Girl" של ריהאנה). היא רצועה נחמדה, אבל חייבים להודות - היא נשמעת כמו רצועת פילר ביחס לרצועות הנמצאות כבר באלבום. זאת הסיבה ככל הנראה שהרצועה מוגדרת כרצועת בונוס, ולא נכנסה לרשימת השירים הרגילה של "Femme Fatale".

הצצה השנייה היא לרצועה "He About To Lose Me" אשר הופקה ע''י דארקצ'יילד (שהפיק את "Telephone" של ליידי גאגא). לא, אתם לא טעיתם; הוא בהחלט מזכיר מאוד את "Teenage Dream" של קייטי פרי, ומההצצה הקצרה אני מסיק שהשיר הולך לכיוון של בלדה - ולפי דעתי זה טוב. את כותרת "הבלדה המרגשת" לדעתי אף אחת מהרצועות באלבום אינה לוקחת, והאלבום בהחלט זקוק לבלדה כזאת.

עוד שיר שדארקצ'יילד הפיק הוא השיר "Don't Keep Me Waiting". וואו. נשמע כאילו בריטני החליטה לגוון עם שיר רוקיסטי שנשמע - לפחות מההצצה הקטנה - כשיר מבטיח מאוד. אבל אני בספק אם הגישה הרוקיסטית של בריטני בשיר הזה תתאים; בריטני היא זמרת פופ ולמרות שזה יכול להיות נחמד, אני לא מדמיין אותה שרה שיר רוק. מההצצה הקצרה ניתן לשים לב כי גם במהלך כל השיר הקול שלה נשמע ערוך במיוחד, ולכן ייתכן והמאמץ שלה לבצע שיר רוקיסטי הוא לשווא.

ההצצה האחרונה שייכת לרצועת הבונוס "Up N Down" שהופקה ע''י מקס מרטין ושלבאק (שמפיקים את "Inside Out") מאלבומה. השיר נשמע נהדר, ולדעתי היא רצועת הבונוס הטובה ביותר (לפי ההצצות, כמובן). השיר נשמע כמו גרסא מקפיצה יותר של הרצועה "Inside Out", ואני מחכה בקוצר רוח שהשיר ייצא במלואו.

Britney Spears - Selfish


Britney Spears - He About To Lose Me

 Britney Spears - Don't Keep Me Waiting

Britney Spears - Up N Down











תגובה 1: