יום רביעי, 30 במרץ 2011

ג'ניפר לופז וליל ויין בסינגל חדש; חם או סתם?!

אחרי ציפייה מרובה, הגיע היום אל הרשת הסינגל החדש של ג'ניפר לופז, ואני מופתע. אם כל הסימנים הצביעו על אלבום פופ-דאנס מובהק, נראה שהאלבום החדש שישוחרר בתחילת מאי יכלול גם פנינים המושפעות מסגנון ה-R&B והמיד-טמפו.

הסינגל החדש, "I'm Into You", הוא כל מה שרציתי ויותר; הוא לא הלהיט היום-יומי המובהק, אבל אין בו את הבנאליות המאוסה של רחבת הריקודים. הסאונד "איים", כמו שמכנים את זה, יושב מצוין על ג'יי-לו ונותן לה ולאלבום החדש נפח מוזיקלי חשוב ואיכותי.

ליל ויין, שמתארח גם כאן, מיותר לגמרי. הבית שלו היה קצר משיוכל להביע בו את עצמו ולא-קשור בעליל לביט המתמשך של השיר. אם הייתי מוותר עליו? כן, בלי לחשוב פעמיים. לופז היא זמרת מבוססת, ואם אין לו שום כוונה להוסיף לשיר, היא ממש לא צריכה אותו בשביל השם על העטיפה.

האלבום החדש, כאמור, ישוחרר בשלישי במאי וישא את השם "LOVE?". במהלך חודש אפריל צפויים להשתחרר גם הסינגל המוכרז "Papi", ואחריו גם שיר הנושא מהאלבום. מוקדם מכדי לקבוע, אם כי ההערכות האישיות שלי (וכמו כן, הרווחות בקרב מבקרי המוזיקה) מצביעות בעיקר עלהצלחה מסחרית לאלבום החדש, שהולכות ומתגברות עם כל חומר חדש שמשחררת לנו הכוכבת המוכשרת. אני בהחלט מחכה לאלבום הזה, ועוד יותר מלאלבום אני מחכה לראות את ג'ניפר שוב על הבמה, כי אני מאמין שיש לה מה לתת, גם היום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה