יום שישי, 11 במרץ 2011

ריהאנה תקליט שיר חדש לקמפיין NIVEA?

אם עוד לא ראיתם את תמונת הפרומו החדשה, אתם הרבה מאחורה; הזמרת ריהאנה הצטלמה טופלס למען קמפיין מאה שנה לחברת NIVEA, שבין היתר תהיה גם הספונסרית למסע ההופעות החדש של כוכבת הפופ בקיץ הקרוב, "The LOUD Tour".

היום מפרסמים מקורות גרמניים (ולאלו מכם שלא יודעים - NIVEA הוא מותג גרמני) כי כחלק מהקמפיין, תקליט בקרוב ריהאנה שיר חדש לגמרי שישוחרר לרשת, והורדה חינמית שלו תתאפשר לאלו שרכשו את מוצרי החברה ומחזיקים בבארקוד שעל גבי המוצר.

זו לא פעם ראשונה שהזמרת משחררת שיר שעתידו היה להרקב על רצפת הסטודיו למען קמפיין. בסוף השנה שעברה שיחררה הזמרת את הרצועה "Who's That Chick" כחלק מקמפיין חדש של דוריטוס.
השיר שהופק ע"י מפיק העל הצרפתי דיויד גואטה הוקלט למען אלבומה החדש של ריהאנה, "Loud", אם כי כשל בסלקציה - ובכל זאת הוכיח את עצמו. הוא נכנס לעשרת הגדולים במצעד הבריטי, ואף אומץ ע"י גואטה עצמו כסינגל מוביל להוצאה המחודשת של האלבום האחרון שלו.

אז כן, סביר להניח שהשיר החדש שישוחרר הוא שיר שנזרק מתוך ההקלטות של האלבום. אבל "Who's That Chick" זו ההוכחה החיה שהשיר לא יהיה בהכרח מאכזב, ואני בהחלט מתרגש לקראת מוזיקה חדשה מהסופרסטארית.

תגובה 1:

  1. תודה על הפרסום!
    דאםם מאיפה אתה מביא את כל העדכונים האלו...אפילו באתר של פרז הילטון אין את כל זה!
    אחלה בלוג, חיכיתי למשהו כזה 3:

    השבמחק