יום שלישי, 29 במרץ 2011

ביבר בדרך לבית המשפט?

רגע לפני ההגעה של המחלה הכי מדבקת בקרב בנות הנוער בשנים האחרונות גם לישראל, נראה כי כוכב הפופ העולמי ג'סטין ביבר עומד בימים אלו במרכז תביעה משפטית חדשה.

צמד אנשי מוזיקה מתוך התעשייה האמריקאית המכונים אי-רקס, טוענים כי הרצועה "One Less Lonely Girl" מאלבום הבכורה של הביבר למעשה הייתה בבעלותם, כשלקחו חלק בהכנתה בכלל לקראת האלבום של זמר ה-R&B נואל גורבין, בשנת 2008, ואילו באלבומו של ביבר הקרדיט ניתן למנטור שלו, אשר, ועוד מספר משתפי-פעולה בהבאת הרצועה לעולם.

הצמד דורש 10% מהתמלוגים על השיר, ולא פחות ממאתיים אלף דולר פיצויים על החלק שלהם בהצלחה. מבחינתי זה קצת תמוה, ולמרות שאין לי שום אמפתיה לזמר, אני הפעם בצד של ביבר. אף אחד לא יוצר כזה זבל-מוזיקלי חוץ ממנו.
מה אתם חושבים?!

בחדשות אחרות, השבוע הגיע הקליפ של ביבר ,"Baby", למעמד של חצי מיליארד צפיות ביוטיוב (הסרטון הנצפה בעולם), ובו בזמן גם למיליון ומאה אלף דיסלייקים ("לא אוהב", לחסידי העברית שבנינו), שהופכים אותו גם לסרטון הכי פחות אהוד באתר. כבוד?

כפי שכבר הזכרתי, הביבר צפוי להגיע גם להופעה יחידה בפארק הירקון בעוד קצת יותר משבועיים. אם אתם תהיו שם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר (דרך העמוד "צור קשר" או בדואר האלקטרוני)!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה