יום שני, 21 במרץ 2011

בריטני בדרך לכישלון?

נראה שחוסר-הקידום המעיק של בריטני ספירס בחודשים האחרונים הולך להשאיר את חותמו, ובגדול. במהלך השבוע הקרוב ישתחרר ברחבי העולם אלבומה החדש והשביעי במספר, "Femme Fatale", ונתונים חדשים ומדאיגים מביאים לרעש חדש ברשת בנוגע לתרחיש, שככל הנראה, ספירס ומנהליה לא חלמו עלו - כישלון מסחרי לאלבום החדש.

אנחנו לא אוהבים את זה, אבל זה המצב; האלבום נמצא במקום נמוך במצעד האייטונס, אף על פי שהוא זמין להזמנה-מראש כבר שבועיים. גם מאתר המכירות אמאזון מתקבלים דיווחים נמוכים במיוחד, ומתחיל להתבסס חשש אמיתי שעם שחרור האלבום של רדיוהד באותו השבוע, "Femme Fatale" אפילו צפוי להחמיץ את המקום הראשון במצעד האמריקאי.

רק לשם השוואה; שבוע לפני יציאת "Circus", הוא כיכב במקום הראשון במצעד האלבומים של האייטונס בזכות ההזמנות-מראש. אפילו "Bionic", הכישלון המסחרי של כריסטינה אגילרה מהשנה שעברה הגיע למקום גבוה יותר בשבוע טרם היציאה.

ובכל זאת, המעריצים יכולים למצוא נחמה בעובדה שכישלון מבחינת בריטני, הוא לא בהכרח כישלון מוחץ כל-כך; האלבום הקודם של בריטני מכר כחצי מיליון עותקים בשבוע הראשון בארה"ב, אבל עם כל הכבוד, 200 אלף זה גם מספר שיכבד את הזמרת והאלבום החדש, ואני מאמין שבריטני תגיע אליו בלי בעיה.

תגובה 1:

  1. אתם חיים בסרט?!
    כישלון!!
    או הצלחון.!!!?!!?

    השבמחק