יום שישי, 11 במרץ 2011

דלף לרשת: האלבום החדש של בריטני ספירס!

הנה זה בא; אחד מהשלישייה המנצחת של אלבומי 2011, האלבום החדש של בריטני ספירס, מצא בדקות אלו את דרכו לרשת, לאחר שהודלפו ממנו מספר רצועות בימים האחרונים. ומה לנו יש להגיד? וואו!

אוסף הפקות דאנס-אלקטרוניות בניצוחו של מפיק העל ד"ר לוק ושאר מפיקי הבית של בריטני הופכים את האלבום השביעי של הזמרת, "Femme Fatale", להיות תענוג לחובבי הטראש ולמעריציה של ספירס.

בריטני כבר שחררה שני סינגלים מהאלבום המדובר - "Hold It Against Me", שהיה ללהיט המקום הראשון הרביעי של הזמרת בארה"ב, והסינגל החדש "'Till The World Ends" שנכתב ע"י קאשה ונכנס למקום העשרים במצעד הבילבורד אחרי שלושה ימים באייטונס בלבד. האלבום עצמו דלף לרשת, יותר משבועיים לפני תאריך השחרור הסופי שלו ברחבי העולם, מה שלמעשה יכול היה לרגש כל זמרת אחרת חוץ מבריטני.

אני מעולם לא החשבתי את עצמי כמעריץ הדוק של בריטני - מבחינתי, העובדה שהיא מלהקת מפיקים מצוינים ויודעת לשחק אותה באולפן לא מחפה על העובדה שהיא לא יכולה לשיר בלייב כמו שצריך, ומעבר לזה, אף פעם לא מצאתי את עצמי באמת יושב ושומע את המוזיקה שלה ברצינות. והנה, היפוך במאה שמונים מעלות - "Femme Fatale" כולל מספר רצועות שכבשו אפילו אותי, ביניהן הסינגל השני מהאלבום והרצועה שדלפה ממש לא מזמן "Inside Out".
ומה הפואנטה? בריטני באמת התעלתה על עצמה, סיפקה חומרים חזקים חדשים שאליהם, בקלות, יוכל להתחבר מאזין הפופ הסטנדרטי, גם אם עד היום לא מצא את עצמו שומע בלופים את האלבום המתרבים של הזמרת. אתם לא תמצאו פה להיטים גדולים, אלא הפופ-טראש הרגיל של בריטני, שהוכיח את עצמו שוב ושוב בעבר.

רוצים להוריד את האלבום?! הורדה זמינה עכשיו בעמוד הפייסבוק והטוויטר שלנו!


5 תגובות:

  1. ה-אלבום של שנת 2011!
    אהבתי כל שיר ושיר.. היא פשוט הפציצה!
    זה סגנון שעדיין לא שמענו בריטני!
    והיא שיחקה אותה בענק..
    היא פשוט מראה שבריטני כאן.. והיא כאן כדי להשאר!
    ואף זמרת אחרת תתפוס את כס המלכות שלה..
    פשוט מלכה!

    השבמחק
  2. נתנאל איזה חש אתה [ תגובה מעלי (; ]






    פליז תאשרו את התגובה D:

    השבמחק
  3. חחחחחחחחחח מה? לא קלעת הפעם..
    לא קוראים לי נתנאל -.-

    השבמחק
  4. הכל נשמע אותו דבר...
    ):
    אבל כל השירים פה אחד אחד יהיו בטוח להיטי מועדונים!

    השבמחק
  5. האלבום מספר 1 של השנה על בטוח :)

    השבמחק