יום שלישי, 22 במרץ 2011

ניקי דוחה את יציאת הקליפ החדש

למרות הדיווחים מהשבוע שעבר, נראה ששינוי בתוכניות יוביל לכך שהקליפ החדש של הראפרית ניקי מינאג' לא יגיע אלינו בסוף השבוע הקרוב - ולמען האמת, לא יגיע אלינו גם בחודשיים הקרובים.

בראיון חדש סיפרה הזמרת כי היא דוחה את יציאת הקליפ המדובר לדואט "Fly" עם זמרת הפופ ריהאנה, ואנחנו יכולים לצפות לו בסביבות סוף חודש מאי, כשההערכה גסה תינתן לשלושים במאי (שזה יהיה, למעשה, בדיוק שנה מההופעה של ריהאנה כאן בארץ). את הדחייה הסבירה באותה פשטות שבה משך דיויד גואטה את הסינגל שלו עם כוכבת הפופ מתחנות הרדיו - יש לריהאנה יותר מדי שירים שרצים במצעדים וברדיו.

החדשות הטובות שכן יצאו מהראיון הזה, לדעתי, זה שלראשונה ניקי אישרה כי אכן השיר צפוי להשתחרר כסינגל, ולא רק כקליפ פרומו מתוך האלבום. עד כמה זה מעודד, כשהמעריצים מצפים לקליפ כבר חודשיים וחצי, ומתברר להם שעברו רק כמחצית מהזמן? לא הרבה. אבל ניקי מבטיחה בקרוב את הקליפ של "Super Bass" , ומרשה לעצמה גם לפרגן לה ולצוות שלה עליו.

אז נכון, זו כבר פעם שנייה שהנייבי נאלץ לסבול בגלל ריבוי החומרים שמשחררת הזמרת - אבל אם להיות כנה, אני לא חושב שהפעם זה היה נחוץ. כשגואטה משך את הסינגל חזרה, "What's My Name" עוד כיכב במצעדים, "S&M" התחיל לטפס וגם "Only Girl" טרם דעך. הסינגל של קניה ווסט וריהאנה שוחרר במקביל, וכן, היא הייתה בכל חור. אבל היום? אין שום סיבה מוצדקת לדחות, לפחות לא בעיניי.

תגובה 1:

  1. חבל כל כך אבל לדעתי היא צודקת
    תודה : )

    השבמחק