יום שלישי, 29 במרץ 2011

ביונסה נפרדת; אביה לא ימשיך לנהל אותה

הוא ליווה אותה כאמרגן עוד מימיה בלהקה דסטיניז צ'יילד, אבל לא עוד; אתמול התקבל דיווח סופי כי אכן, אחרי כל השנים האלו, מחליטה כוכבת העל ביונסה להפרד מאביה, מת'יו נואלס, בתור המנהל האישי שלה.

בהצהרה, היא חוזרת ומדגישה כי אין מדובר בעיניין אישי. "דרכינו נפרדו רק במישור העסקי" מספרת הזמרת, "הוא אבא שלי ואני מאוד אוהבת אותו. אני אסירת תודה על כל מה שלימד אותי". עוד סיפרה בהצהרה; "כשגדלתי, ראיתי אותו ואת אמא שלי מנהלים את עסקיהם. הם עבדו קשה... ואני אמשיך ללכת בעקבותיהם".

אני רואה במעבר החדש חשיבות גדולה. ביונסה תשחרר בקרוב סינגל ואלבום חדש, וניהול מגוון יותר - ואולי אפילו מנוסה יותר - בכלל לא יזיק לה. יותר מזה, אני מוכן להתערב שהיא הולכת למצוא את דרכה אל Roc Nation, חברת הניהול שיוסדה ע"י בעלה, ג'יי-זי. לא מזמן גם כוכבת הפופ ריהאנה עשתה את המעבר לחזקתו של הראפר, ובנתיים נראה כי זה בהחלט משתלם.

ביונסה, כאמור, נמצאת בימים אלו בפתחו של מסע מוזיקלי חדש. מפיקים כמו דארקצ'יילד, דה-דרים וני-יו כבר אישרו במהלך החודשים האחרונים את עבודתם על האלבום החדש, השמועות על סינגל מקפיץ ופמיניסטי רצות ברשת זה מספר שבועות ואפילו בשנה הבאה יגיע אל בתי הקולנוע הסרט המוזיקלי החדש שלה (בבימוי קלינט איסטווד), "A Star Is Born". אתם מוכנים לביונסה של 2011?!

תגובה 1: