יום שני, 14 במרץ 2011

ליידי גאגא מופיעה בדאלאס עם הסינגל החדש!

ביום חמישי הקרוב, צפוי הלהיט החדש של ליידי גאגא לאבד את המקום הראשון במצעד הסינגלים האמריקאי, לאחר ארבעה שבועות רצופים בהם החזיק מעמד במכירות גבוהות במיוחד.

אתמול הגיעה גאגא להופעת הפתעה בדאלאס, בה הופיעה עם הסינגל החדש "Born This Way", בפעם השנייה סך-הכל מחוץ לסיבוב ההופעות שלה.
ההופעה צולמה ע"י מעריצים בקהל, שנתנו לנו הזדמנות לראות את הליידי גם על הבמה הפשוטה, בלי ביצת-ענק ובלי תלבושות מפוארות מצליחה להרים הופעה טובה בהחלט - ואני מוכן להמר שאיכות HD תעלה לרשת בימים הקרובים.

אם הנפילה הצפויה תתרחש ואם לא, דבר אחד אני יכול להגיד לכם; מגיע לה שזה יקרה. לא כי השיר לא טוב, וחס וחלילה אין לי גם שום מטען כנגד הזמרת - אבל קידום צולע של סינגל עם פוטנציאל כל כך גדול של זמרת כל כך גדולה פשוט לא בא בחשבון אצלי.
הקליפ הקריפי והיותר-מדי-ארוך ששחררה אומנם עשה את העבודה, אבל אני לא מוכן לראות בכך תחליף בקידום טלוויזיוני של הסינגל החדש; והיום הליידי עומדת על סף סיפורה של בריטני ספירס, שבגלל חוסר קידום גרמה להדרדרות מהירה במכירות סינגל המקום הראשון שלה.

בנתיים אני מניח שנאלץ לחכות להופעה הטלוויזיונית המיוחלת, ולהסתפק בוידאו הלא-כל-כך איכותי הזה כדי שאנחנו, אלה שלא עלה בגורלם לקחת חלק במסע ההופעות של הזמרת, נוכל לטעום גם קצת מתוך ביצועיה החיים של גאגא עם המוזיקה החדשה.


3 תגובות:

  1. הקליפ שלה לשיר היה מושלם...כנראה לא הבנת אותו כמו שצריך -_-

    השבמחק
  2. אתה ממש טועה!
    הקידום היה מעולה, היא קודם שחררה שתי שורות ואז את המילים ואז את השיר ורק בסוף את הקליפ וגם היא שמה כרזות ברחובות עם תמונה שלה.ומלא אנשים ובכתבות אמרו שזה היה קידום מעולה מה שגרם לכולם להיות בציפייה אחרי כל שורה או דליפה שתצא, אני אישית כמעט כל יום חיפשתי אחר דליפות..

    השבמחק
  3. היה לה קידום מעולה!
    והזמרת מעולה והשיר מעולה והלוואי שישאר כמה שיותר!

    השבמחק