יום חמישי, 17 במרץ 2011

ליידי גאגא נשארת במקום הראשון - שבוע חמישי ברציפות

אני אישית חושב שזו לא הנקודה החזקה ביותר בקריירה של ליידי גאגא, אם כי המעריצים האמריקאים פשוט לא עוצרים - הסינגל החדש שלה, "Born This Way", נשאר במקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי שבוע חמישי ברציפות.

למרות שהסינגל שרד השבוע את המקום הראשון בקושי (ושוב, הירידה שלו באייטונס ניכרת, אני באמת לא אבין את זה אם הוא יחזיק מעמד גם בשבוע הבא), גאגא עדיין הצליחה לחסום לכמה וכמה אמנים פוטנציאלים אחרים את המקום הראשון, ביניהם סי-לו במקום השני, קייטי פרי במקום השלישי (שאגב, היא שצפויה לעלות למקום הראשון בשבוע הבא עם מכירות דיגיטליות חזקות מאוד) וריהאנה במקום הרביעי.

מעבר לעובדה שמדובר בלהיט המצליח ביותר של הזמרת, הוא עבר את מחסום החמש שלי. להיטי מקום ראשון מזדמנים מגיעים ללא הרף, אם כי בדרך כלל אלו שעוברים את חמש השבועות במקום הראשון הם שירי חובת-שמיעה (חוץ מקאשה, שאלוהים יודע מה עישן כל מי שטרח לקנות את השיר הזה במשך תשעה שבועות), קחו לדוגמא את הגדולים של 2010; "Love The Way You Lie" של אמינם, "California Gurls" של קייטי או "Rude Boy" של ריהאנה. גאגא עוברת את המחסום הזה לראשונה בקריירה, וזה בסה"כ עוד הישג לצרור ההישגים שלה, שלא מפסיק להתרבות בשנה האחרונה.

2 תגובות:

  1. אין עליייייייייה

    השבמחק
  2. קנו את השיר של קאשה במשך 9 שבועות כי הוא יפה \ ממכר \ להיט

    וכול הכבוד לגאגא :)

    השבמחק