יום שבת, 19 במרץ 2011

שר לויד VS שריל קול?

אין ציפיות - אין אכזבות. כך אני הייתי פותר את המשבר הלא-ברור החדש של שר לויד, יוצאת הריאליטי הבריטי אקס פאקטור, שבימים האחרונים מאשימה את שופטת התוכנית, הזמרת שריל קול, בכך שלא המשיכה ותמכה בה גם אחרי סיום התוכנית.

שר צוטטה במילים; "שריל לא שמרה על קשר בכלל. היא מתעניינת יותר בהצלחה בארה"ב... חשבתי שאנחנו חברות". היא האשימה את שריל ביחס לא-הולם. נכון, "מה לעזאזל היא רוצה משריל שלנו" אלו המילים הראשונות שקופצות לראש, ונציגיה של קול המבולבלת אכן מסרו כי אין זה מתחום המחויבות של שופטי התוכנית להמשיך ולהדריך את משתתפיה לאחר סיום העונה.
ומה הלאה? וויל מסיר את הכפפה ומתערב.

על פי דיווחים חדשים, המפיק וויל.אי.אם, שידוע כמפיק ומשתף הפעולה הצמוד של שריל, דרש משר להתנצל בפני הזמרת. וויל, שהחתים את שר בלייבל שלו ואף הופיע איתה במסגרת גמר הריאליטי (פלא שהיא הגיעה רק למקום הרביעי?), ככל הנראה מסרב להמשיך ולעבוד עם שר על אלבומה המתקרב, לטענת מקורביו.
מקור מספר; "הוא (וויל.אי.אם) השקיע המון כסף ומאמץ בהקלטת הרצועות החדשות לשר. הוא לא יכול לעבוד עם תינוקת ילדותית ולא יתמוך בה כשהיא מתפרצת".

אם שר באמת מחפשת את מקומה בתעשייה, אני מקווה בשבילה שהיא תחזור בה. חוץ מהעובדה שמדובר פה בהאשמה ילדותית, אני (וכך גם מרבית האנשים, אני מניח) לא מבין מה הייתה הפואנטה מכל הרעש שהיא עשתה סביב זה.
מה אתם אומרים? יש סיכוי להתנצלות פומבית בקרוב?

אלבום הבכורה של שר צפוי להשתחרר לקראת סוף השנה, ויכלול שורת הפקות של וויל.אי.אם, רד וואן (שחתום על רוב להיטיה של ליידי גאגא, ובין היתר גם "Bad Romance") ודה-ראנרס (צמד המפיקים האחראי על "California King Bed", הסינגל החדש של ריהאנה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה