יום רביעי, 23 במרץ 2011

עכשיו ברשת: קליפ ורצועת בונוס חדשה של כריס בראון!

מי אמר שכריס בראון לא יודע לקדם את האלבום החדש שלו? למקרה שפספסתם, אתמול שוחרר האלבום החדש של הזמר, ועל הדרך התארח כריס בתוכנית Good Morning America. באופייניות, יצא משם בראון בכעס גדול, כשהחלון מנופץ והוא בלי חולצה - ואלוהים יודע מה הקשר בין הדברים.
ככל הנראה הועלה בראיון שוב נושא התקיפה של ריהאנה, ובאלימות אופיינית, החליט בראון לפוצץ את הראיון.

ברוח הדברים, ככל הנראה מנסה הצוות המיואש של הזמר לעורר סביבו הדים יותר חיוביים (כמו כל שבוע בשנתיים האחרונות) ולרשת הגיעו שני חומרים חדשים של בראון; ראשית מצאה את דרכה לרשת רצועת בונוס בשם "All About You", שלקוחה מתוך גרסאת הדלוקס המיוחדת של האלבום למעריציו של הזמר. שנית, אל הרשת הגיע גם הקליפ (אם אפשר לקרוא לזה ככה) לסינגל החדש, "Beautiful People". התלהבנו? לא כל כך.

רצועת הבונוס החדשה היא למעשה בלדה, מאוד מאופיינת עם הסאונד הכללי של האלבום. אני לא נפלתי. זה לא שיר בשבילו, לא בליריקה השחוקה ולא בהפקה הקטנונית שמנסה להיות מרגשת. אני לא מבין את הצורך לשחרר כל-כך הרבה שירים כבונוסים במהדורות השונות - אם החומרים לא מספיק טובים, שלא ישחררו אותם בכלל, ובטח לא כל-כך הרבה מהם.


גם הקליפ החדש הוא בכלל לא מציאה - אלו קטעי וידאו שונים של כריס במהלך עבודתו על האלבום, מוקף בחבריו לתעשייה. בנתיים שוחררה איכות ירודה במיוחד בלבד, אם כי יש לצפות לאיכות גבוהה יותר שתשוחרר בקרוב.

אולי אני חושב מתוך להט וכעס על בראון, שמרסק לעצמו את הקריירה כל פעם מחדש בגלל התקפי-זעם אינפנטילים. הוא יכול לצעוק לעולם שהוא מסכן, לבכות בקאברים למייקל ג'קסון ואפילו להעלם לזמן מה - אבל אני ממש לא בטוח שזה יעבוד לו פעם שניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה