יום חמישי, 31 במרץ 2011

בריטני מפנטזת; שיתוף פעולה עם ריהאנה וגאגא

ממש עכשיו יצא אלבום הדאנס-פופ החדש של הסופרסטארית בריטני ספירס, ובראיון חדש חושפת הזמרת כי כבר הציבה לה מטרה חדשה - הקלטת רצועה משותפת עם שתיים מכוכבות הפופ הגדולות והמצליחות בעולם היום, ריהאנה וליידי גאגא.

"אני מרגישה שהדור המוזיקלי הנשי של היום מדהים," מספרת ספירס בראיון לתחנת רדיו בריטית, "אני מרגישה שאנחנו [בריטני, ריהאנה וליידי גאגא] ממש צריכות לחבור יחד ולהקליט שיר שמדבר בעד עצמו ובאמת מראה כמה כוח יש לנו". כשנשאלה אם הייתה מסכימה לצאת לסיבוב הופעות עם השתיים, היא השיבה בחיוב.

מעבר לעובדה שהבועה שניפחה בריטני היא פחות או יותר החלום הרטוב של כל חובב פופ מושבע ברחבי העולם, צריך לזכור שזו רק בועה. זו פנטזיה שעתידה לא להתגשם, זו אשליה אומנותית שינפצו תהליכים מנהליים וכלכליים.

אבל, אם בכל זאת נצא לרגע מנקודת הנחה שקיים הסיכוי הקלוש שזה יקרה - זה יהיה מדהים. שלוש מכוכבות הפופ הכי גדולות בעולם ברצועה אחת? שלוש מהזמרות הכי מצליחות בימינו בהופעות משותפות? אם בריטני באמת ובתמים התכוונה לכל מילה שאמרה (ולא זרקה את זה לאוויר בגלל שהמכירות של "Femme Fatale" חלשות משציפתה והיא צריכה באזז), אז כדאי שתתחיל להזיז את עצמה בנידון, כי לי היא לגמרי עשתה חשק.

4 תגובות:

  1. 1. אמן שזה יקרה.!!
    2. המכירות שוברות שיא תקראו בכול אתר אמרקי.!!!
    3. תחזרו למציאות ותפסיקו ללכלך על בריטני כבר ירעים.!

    השבמחק
  2. חחחחח הייתה רוצה לעשות שיר עם ריהאנה ..היא הייתה הורסת את השיר (ברטיני) וגם עם ליידי גאגא P:

    השבמחק
  3. כמה פאם פאטל מכר ? איך אתם יודעים ? עוד לא עבר שבוע

    והלאוואי שהיה להם שיתוף פעולה

    השבמחק
  4. קודם כול המכירות בשיאן אז לכו תלמדו לקרוא וחוץ מזה גאגא בעצמה אמרה בריאיון שהיא מעריצה את בריטני :P העיקר ללכלך (כי עוד לא הגיעה לארץ כמו שתי האחרות :@ )

    השבמחק