יום שישי, 18 במרץ 2011

דלף לרשת; האלבום החדש של ניקול!


ניקול שרזינגר סבלה בתקופה האחרונה מגל דליפות קשה, החל מרצועות שלא נכנסו לאלבום כמו "Cold" ו-"Guns N Roses" ועד לרצועות אשר נכנסו לאלבום כמו "Club Banger Nation" ו"Killer Love" שכבר דלפו לרשת. 

אלבום הבכורה של ניקול כזמרית רשמית, "Killer Love", יוצא בצורה רשמית היום, ולמרות גל הדליפות אלבומה לא הודלף במלואו לפני תאריך השחרור. בעידן שבו אלבומים של זמרות בסדר גודל כמו בריטני ספירס, זה בהחלט הישג ונקודת זכות לניקול שרזינגר. 
אז כן, זאת לא אותה ניקול שהייתה עם ה"Pussycat Dolls"; הנוכחות שלה על הבמה לא משתווה לנוכחות שלה עם עשרות הרקדניות שאיתה. אך בכל זאת, מדובר בניקול בוגרת ועצמאית הרבה יותר. ואני מעדיף אותה ככה.


אז מה יש באלבום? מסתבר שהרבה. הוא מכיל את הסינגל המצליח "Poison" ואת הסינגל שאחריו "Don't Hold Your Breath" שמראה סימני עלייה במצעדים. רוב האלבום מופק ע''י המפיק רד וואן (שהפיק את "Bad Romance" של גאגא ואת "On The Floor" של ג'יי-לו) שמזוהה בעיקר עם הפקות אלקטרוניות מקפיצות, מה שלא חסר באלבומה של ניקול. בנוסף לשירי מועדונים מקפיצים, אלבומה של ניקול מכיל גם בלדות וגם רמיקס ללהיט שלה ושל אנריקה איגלסיאס, "Heartbeat"

~הורדה לאלבום תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק שלנו או בעמוד הטוויטר~

תגובה 1:

  1. כמה חיכיתי לזה!!!!!
    אין אין אין על האתר הזה אתם גדולים תמשיכו כך : )

    השבמחק