יום שני, 16 במאי 2011

ליידי גאגא מופיעה בספיישל של Radio 1!

לאלו מכם שפיספסו את השידור החי שפרסמנו בעמוד הפייסבוק שלנו, אתמול בלילה הופיעה כוכבת הפופ ליידי גאגא כאמנית המרכזית על במת האירוע של Radio 1's Big Weekend. מדובר בהופעה הארוכה ביותר של גאגא מאז סיום מסע ההופעות, שכן ההופעה כללה לא פחות מאחד-עשר מלהיטיה של הזמרת מכל הזמנים.

ההופעה הייתה די-סבירה במונחים של גאגא. משך כל ההופעה היא נראתה מותשת, עייפה וחסרת אנרגיות. היא אפילו נאלצה לקחת הפסקה מאולתרת של דקות אחדות במהלך המופע, שבסופו של דבר, לא היה ארוך יחסית למסע ההופעות האחרון שלה. הליידי מאבדת את זה?

אני חושב שהיה לה פשוט יום רע. לכולם מותר קצת למעוד, ובוודאי שגם גאגא יכולה - ובסופו של דבר, גם כשהייתה במצב לא מזהיר, ההופעה הייתה לא רעה בכלל. צריך גם להעריך את העובדה שלמרות החולשה, היא בחרה שכן לעלות על הבמה ולהופיע, וזאת אף על פי הלחץ ההולך וגובר בימים אלו לקראת צאת האלבום החדש. בהחלט ראוי להערכה.

אל תתנו לעצמכם לפספס את ביצוע הבכורה לסינגל החדש של גאגא, "The Edge Of Glory", שאומנם בוצע בליווי פסנתר בלבד, אם כי נתן עוד יותר מקום לווקאל של הזמרת, שבשלב זה של הלילה היה בשיאו. הפציצה, ובגדול. גם הביצוע ללהיט מהשנה שעברה, "Bad Romance", בהחלט שווה שמיעה אם כבר הספקתם להתגעגע.

אם אתם קצרים בזמן, תרגישו חופשי לוותר על ההופעה של "Judas", שסגרה את המופע, ובאופייניות לא הייתה משהו-מיוחד.ווקאלית היא הייתה כמעט וזהה להופעה אצל גרהאם נורטון (שזה לא טוב במיוחד), וכנראה בגלל מצבה של הליידי, הוחלט שלא להעלות לבמה את האופנועים והתפאורה שתכננה, ולהסתפק בהופעה סטנדרטית.

בעוד שהערב ישוחרר לאייטונס סינגל הפרומו החדש שלה, "Hair", בעוד יומיים ישוחרר האלבום לרשת באופן רשמי, וכולנו נוכל לשמוע אותו כחמישה ימים לפני יציאתו הרשמית למדפים. אני בהחלט מצפה לזה, ובמידה והאלבום ימשיך ויעבוד על הסאונד של סינגל הבכורה והבלדות, היא בכיוון הנכון.

שימו לב: מספר סרטונים עדיין אינם זמינים ברשת. בנתיים, את מרבית ביצועי הערב תוכלו לראות כאן.











5 תגובות:

  1. איזה שטויות!
    לא במיטבה? חלשה? עייפה?
    היא נתנה הופעה מדהימה, אנרגתית, גאגאית, כמו שרק היא יודעת לתת.
    שרה, רוקדת מנגנת והכול באצילות נפש ופנים מרגשות.
    פשוט שטוית, אחת ההופעות המוצלחות שלה, ואני לא ממש מעריץ.
    אגב, הבטן ההריונית- רעיון גאוני!

    השבמחק
  2. מתי יהיה את השאר?
    תוכל להחליף סרטונים כי האיכות דיי מוזרה

    השבמחק
  3. באיזה שעה יוצא HAIR?

    השבמחק
  4. אחת ההופעות!! כמובן שהיא לא כמו ההופעה בתוכנית של HBO אבל עדיין הופעה מדהימה ואם להשוואת לריהאנה ולקקייטי הן בכלל לא ברמה שלה.
    מישהוא יודע מתי מתחיל סיבוב ההופעות לBTW והאם היא תבוא איתו לארץ? כי באמת שסיבוב ההופעות שלה הוא הרבה יותא מגניב מכל ההופעות האלה שיש פה.

    השבמחק
  5. טוב אפשר להבין למה קשה לה לשיר את ג'ודאס בלייב.. יש לי כראוגרפיה ממש קשה.. מפתיע אותי בכלל שהיא מצליחה להוציא מילה מהפה כשהיא רוקדת אותו

    השבמחק