יום שישי, 6 במאי 2011

ג'ניפר לופז מופיעה באמריקן איידול!

בימים האחרונים התקבלה הערכת המכירות לשבוע הראשון בארה"ב, ונראה כי ג'ניפר לופז צופה כישלון חרוץ - המספרים מנבאים לה כשישים עד שישים וחמישה אלף עותקים בלבד, וזאת אף על פי הביקורות המצוינות שקיבל "Love?" בשבוע האחרון.

כדי לתת דחיפה אחרונה למכירות, בהנחה שיש עוד תקווה, עלתה אתמול הזמרת לבמת אמריקן איידול, שם היא משמשת בעונה האחרונה כשופטת מרכזית. יחד עם פיטבול, הופיעה ג'יי-לו עם הלהיט "On The Floor", ואלוהים, בגלל הופעות כאלה כמעט ושכחנו שאת גיל 40 היא כבר עברה.

השואו היה גדול. אם בפעם האחרונה שהזמרת באמת עלתה על במה זכינו לראות את ההחלקה המפורסמת, היא מפצה על הכל. ממש כמו שאני חושב שצריך להיות, הכוריאוגרפיה ליוותה את ההופעה אם כי לא השתלטה עליה. הזכוכיות המתנפצות, הרקדנים, הלהבות ופיטבול - כולם נאספו כדי לתת את השואו הגדול, וכמעט ושכחנו דבר קטן; לשיר?

השירה של ג'יי-לו הייתה בינונית לגמרי. לא שאני נגד חריגה מגרסאת האולפן, ממש לא, אבל ברור שהווקאל היה ברמה נמוכה בהרבה משאני יודע שג'ניפר יכולה, גם היום. לזכותה יאמר, אני מניח, שהיא מודעת למגבלה, והשתמשה בפלייבק לגיבוי, לכל מקרה שלא יבוא.

לאמריקן איידול יש קהל יעד עצום, ולכן יש סיכוי לא רע בכלל שההופעה תצליח להרים במעט את המכירות; אם כי יחד עם הפרוטקציות שיש לה שם, אני בטוח שהיא יכלה לסדר לעצמה עוד שתי דקות להופיע עם הסינגל החדש, "I'm Into You", וזה וודאי היה תורם יותר למכירות הסינגל, אם לא לאלבום.




תגובה 1: