יום שבת, 14 במאי 2011

גאגא מופיעה אצל גרהאם נורטון!

אנחנו נמצאים במרחק של פחות מעשרה ימים עד צאת האלבום החדש של ליידי גאגא, ויחד עם שלושה סינגלים רשמיים שכבר ראו אור (ועוד סינגל פרומו חדש ביום שני), גאגא לוקחת את מסע הקידום שלה צעד אחד קדימה ומגיעה להופעה בתוכנית הבריטית המצליחה גרהאם נורטון.

כוכבת הפופ הופיעה עם הסינגל השני מתוך האלבום החדש, "Judas", ואחר כך גם עם שיר הנושא וסינגל הבכורה, "Born This Way". ההופעה, שבאופייניות, כללה בעיקר כוריאוגרפיה ותלבושות מהקו האופנתי החדש שאימצה לעצמה בחודשים האחרונים, אם כי בהחלט ניתן לציין עליות וירידות במהלך ההופעה.

מהביצוע של "Judas" התאכזבתי. לא מהשיר, את האכזבה העצומה שלי מהשיר כבר הבעתי לא פעם, אבל הביצוע פשוט לא היה ברמה של גאגא. הבתים היו מרושלים לגמרי, ולעיתים הפלייבק המסייע תפס חלק עיקרי. לא קרוב להופעה שלה עם הסינגל אצל אלן דג'נרס, ממש לא. את הבית האחרון דווקא אהבתי בקול העבה, על השאר בקלות אפשר היה לוותר.

את הנאמבר של סינגל הבכורה דווקא ממש אהבתי. גאגא לא התאמצה להוציא מהשיר יותר ממה שהוא, פשוט כי היא לא צריכה - "Born This Way" הוא להיט, והוא מדבר בעד עצמו. אהבתי אפילו את עיצוב הבמה, שאומנם לא היה מפואר וגרנדיוזי כמו שגאגא הרגילה אותנו, אם כי נעשה בו שימוש טוב. אז אחרי הופעה כזו, מי חוץ ממני פשוט לא יכול לחכות לאלבום החדש?

ראיון


Judas


Born This Way

5 תגובות:

  1. חתיכת הופעה! (:

    השבמחק
  2. הראיון הרג אותי גאגא הזאת : D
    וגם אני לא מסוגל לחכות לאלבום החדש וענק והמצליח שיהיה!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. וואי היא פשוט לבושה פצצה!
    ממש אהבתי השמלה מזכירה לי את הקליפ של JUDAS!

    השבמחק
  4. לפעמים אני מרגיש כאילו יש לך פיצול אישיות או משהו @_@
    כאילו כמו שתי אנשים שונים, לכל אחת יש דעות והערות ייחודיות לו...
    LOL

    השבמחק
  5. נראה לי שבגלל שהפלייבק של גודאס היה ממש ממש ממש חזק, ואפשר לשמוע את זה וכנראה שהיא ניסתה לעלות על הבלייבק מבחינת עוצמת קול ובגלל זה זה נשמע מרושל. וחוץ מהפיזמון השני הכול היא שרה וזה היה קטע ריקוד ,ואהבתי ממש את ההופעה של BTW ואת הראיון בכלל התלהבתי ממנו!! איזה חמודה היא

    השבמחק