יום שני, 2 במאי 2011

קייטי פרי בסינגל חמישי; עוד מקום ראשון?

נראה כי זמרת הפופ קייטי פרי לא תנוח בקרוב. לאחר שנה עמוסה עם אלבומה "Teenage Dream" ולאחר שכל הסינגלים מאלבומה הפכו ללהיטי מקום ראשון מוצלחים במיוחד, הזמרת שוקלת להוציא סינגל חמישי בקרוב. הסינגל החמישי צפוי להיות שיר המסיבות ואחד השירים האהובים ביותר על מעריציה, "Last Friday Night".

הרצועה, אשר הופקה ע''י צמד המפיקים מקס מרטין וד''ר לוק, היא רצועה כיפית וקצבית עם ליריקה משעשעת והפקה מעט שונה וייחודית מצמד המפיקים. לדעתי, היא הבחירה הטובה ביותר של קייטי פרי כסינגל חמישי קצבי - אם כי הייתי שמח לראות אותה מוציאה בלדה כמו "Pearl" כסינגל חמישי. לא נורא.

השאלה האמיתית היא: האם קייטי מסוגלת להביא עוד להיט שיצליח להגיע למקום ראשון? קייטי עובדת בימים אלה על ההופעות הראשונות של סיבוב ההופעות החדש שלה "California Dreams Tour" ואני סבור כי לקייטי אין זמן לקידום מאסיבי של הסינגל.

מצד שני, הרצועה הגיעה בשיאה למקום ה-67 במצעד האמריקאי של בילבורד וזה עוד מבלי שהרצועה הוכרזה כסינגל, מה שאומר שיש לרצועה פוטנציאל למקומות גבוהים בהמשך. בקיצור, אני לא בטוח בכלל; הכדור בידיים שלנו. מה שכן, שאם הסינגל החמישי יגיע למקום ראשון, קייטי צברה לעצמה חמישה סינגלים רצופים במקום הראשון, וזה הישג מרשים מאוד.

Katy Perry - Last Friday Night 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה