יום חמישי, 19 במאי 2011

סקיילר גריי תשחרר סינגל פרומו חדש בתוך שבועיים

הקראש המוזיקלי האחרון שלי, סקיילר גריי, מגיעה סוף-סוף אל תחילת מסע הפרומו האמיתי שלה, ובפעם הראשונה בקריירה שלה - גם יש לה סיכוי להצליח. כותבת השירים ומשתפת הפעולה המוצלחת, שמאחורי העט והמיקרופון אחראית לכמה וכמה מהלהיטים הגדולים ביותר של השנה האחרונה, אישרה בראיון חדש כי תשחרר סינגל פרומו חדש במהלך השבועיים הקרובים.

סינגל הפרומו, שסביר להניח הופק ע"י המפיק הצמוד שלה אלכס דה-קיד ("Love The Way You Lie" של אמינם, "Coming Home" של דידי דירטי מאני), יהווה הקדמה לסינגל הבכורה של גריי, שכפי שאישרה באותו ראיון ישוחרר באופן רשמי במהלך חודש יוני.

עוד בראיון סיפרה גריי כי באלבום החדש, שצפוי לצאת בסתיו הקרוב, יתארח אומן אחד לפחות - אותו היא מגדירה כאחד "שלעולם לא הייתם מצפים". הזמרת עדיין מסרבת לחשוף את שם האלבום החדש, אם כי מדיווחים שונים ברשת ניתן להבין שתאריך ההכרזה כבר לא רחוק.

 אז, מה הניחושים שלי? קודם כל, אני מאמין שהיא תשאר עם הגוון האפל של הפופ. המיני-אלבום הלא מוכר שלה מהשנה שעברה לגמרי לא מיצה את עצמו, ובכנות, היא לא מראה סימנים של תדמית חדשה.
בנוגע לשיתוף הפעולה המדובר; העובדה היא שהראפר בוב (B.o.B, לאלו מכם שעוד דובקים בסטיילינג) חזר להקליט עם אלכס דה-קיד לקראת אלבום חדש, ואם נצא מנקודת הנחה שמדובר אכן בראפר (אמרנו לא צפוי, נכון?), הניחוש הדי-מושכל יהמר עליו. אבל שוב, זה רק ניחוש.

אני בהחלט מחכה לשמוע את סקיילר גריי והחומרים החדשים שהיא הכינה בשבילנו, ואני באמת מאמין שהפעם, עם מועמדות הגראמי שזכתה לה וכל ההערכה שספגה מהתעשייה עקב העבודה עם השמות הגדולים - יש לה את הסיכוי האמיתי להגיע להישגים, הן מבחינת איכות והן מבחינת הצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה