יום שלישי, 17 במאי 2011

חדש מהליידי; Lady Gaga - Marry The Night

האלבום המצופה של סנסציית הפופ ליידי גאגא,  אף פעם לא היה קרוב יותר לידינו. כארבע רצועות מתוך ארבע עשר רצועות כבר הספקנו לשמוע בגרסת סטודיו מהאלבום, והנה שוחררה גם הרצועה החמישית.

הרצועה הזאת נחשפה ע''י משחק הפייסבוק החדש של ליידי גאגא, הנקרא "Gagaville" שמזכיר ברובו את המשחק הידוע "Farmville". במהלך המשחק, ייחשפו שלוש רצועות מתוך האלבום "Born This Way". המשחק יצא אתמול, וכבר מספר מעריצים ששיחקו במשחק הצליחו לחשוף את השיר הראשון - "Marry The Night".

גאגא סיפרה באחת הראיונות שלה שזה השיר הכי אהוב עליה מהאלבום, ושהוא תוכנן להיות הסינגל הראשון מהאלבום. והאמת? שבצדק. "Marry The Night" היא אחת הרצועות הכי טובות שהספקנו לשמוע מהאלבום. הרצועה, שמתפקדת כרצועה הפותחת של האלבום, מתחילה עם אקפלה והפקה שקטה מצד המפיק, פרננדו גאריביי ולאחר מכן ממשיך עם הפקת מועדונים כבדה וכובשת. הפזמון של השיר גם הרבה יותר "חזק" מהפזמון של רצועות אחרות שנחשפו, כמו "Hair" ו"Edge Of Glory".

השאלה הגדולה היא - האם לגאגא יש רצועות יותר טובות בכיס? זה לא נראה כל כך. היא כבר פחות או יותר חשפה את הרצועות ה"דומיננטיות" באלבום ואת הרצועות שקיבלו ביקורות חיוביות מהמבקרים. וההתלהבות ברשת לא גדולה. לא כמו מהדליפות מהאלבום האחרון של בריטני ספירס לדוגמא, שזכו לתשואות רבות מצד השומעים. בכל מקרה, אני מאחל רק טוב לליידי, ומי ייתן ואלבומה בהחלט יענה על הציפיות הגבוהות שלה.





4 תגובות:

  1. שיר סבבה וגם HAIR היה סבבה לא יותר מזה גאגא שווה הרבה יותר מזה היא חושפת אותם כי הם השירים הפילרים שרק ממלאים את האלבום ולא המרכזיים בעזרת השם יהיה אלבום פצצה!

    השבמחק
  2. אני לא אהבתי.. אני מחכה ל Government Hooker הסופי!

    השבמחק
  3. אני חושב שאתם צריכים להירגע בגלל שהיא בתכלס עדיין טרייה בעולם הפופ , כאילו מה אתם חושבים לעזעל היא זה בסוך הכל האלבום השני שלה (השירים שעד עכשיו חשפה היו נפלאים)פשוט אתם ציפיתם ליותר מידי , ואם אלה רק הפילרים אז תחשבו מה יהיו השירים החזקים (Government Hooker , shaiza, amricano....)

    השבמחק