יום שישי, 6 במאי 2011

וידאו חדש; Nicki Minaj - Super Bass

הראפרית שהוכיחה שהיא פה בשביל להישאר, ניקי מינאג', החליטה להוציא דווקא את רצועת הבונוס "Super Bass" כסינגל מאלבומה המצליח "Pink Friday", שהצליח למכור עד כה מעל ל-1.3 מיליון עותקים בארה''ב.

השיר הוא ללא ספק שיר היפ-הופ, אך עם זאת, הוא מכיל בפזמון נגיעות של פופ ולכן יש לו פוטנציאל אדיר להצלחה. הקליפ לסינגל המדובר יצא אתמול, וללא ספק מדובר בוויזואליות צבעונית, מרעננת ושמחה של הראפרית.


למען האמת? זה מה שציפיתי שניקי תוציא בקליפ הזה. בניגוד להרבה ראפריות בתעשייה, ניקי היא יותר "חיה" והומוריסטית. לכן שחרור קליפ עם רקע ורוד, בריכה ורודה ותלבושת ורודה נראה כמו בחירה טבעית עבור הראפרית. גם סצנת הלאפ-דאנס בדקה האחרונה של הקליפ מזכירה את ריקודי הלאפ-דאנס שביצעה בסיבוב ההופעות שלה עם ליל וואין.

ניקי יודעת טוב מאוד מה היא עושה. כישוריה אינם מוטלים לערעור, ולכן אין לה סיבה שלא לשחרר קליפ פשוט וקסום. מבין כל הקליפים שלה עד כה, הקליפ הזה הוא הכי "ניקי מינאג'" שיש. וזה בדיוק סוג הקליפ שהיא צריכה בשלב הנוכחי שלה בקריירה.

אני אישית מחכה לרמיקס המתוכנן של הראפרית עם זמרת הפופ קאשה לסינגל. אני מאמין שהרמיקס יצליח להעלות את מכירות הסינגל, ומי יודע? אולי בפעם הראשונה שלה השנה, ניקי תזכה להיות בפסגת המצעדים.

Nicki Minaj - Super Bass






2 תגובות:

  1. היא שמה עדשות?

    השבמחק
  2. שיר מדבק ומדהים!!!!
    כבר למדתי את כל המילים של השיר ((:
    אני אפילו לא מעריץ שלה LOL

    השבמחק