יום שני, 2 במאי 2011

חובה לראות; ג'יי-לו בקליפ חדש!

אחרי ציפייה ממושכת, זה הגיע; כדי לתת פוש אחרון לפני שחרור האלבום החדש, "Love?", שיגיע אל המדפים החל ממחר, הגיע היום אל הרשת הקליפ החדש של ג'ניפר לופז!

"I'm Into You", ללא ספק, היא רצועה שלא מאפיינת את האלבום כפי שהוא, ובכל זאת היא מהטובות והפוטנציאליות שבו. והקליפ? בהתאם. לא היה שום טעם לגרור את ג'ניפר למועדון חנוק, לא צריך להכנע לקונספט המשני. המרחבים הפתוחים נותנים את תחושת האיילנד, הטבע, המקור האמיתי של המוזיקה הזו.
התאכזבתי קצת מהדומיננטיות של סצנת החוף, שהייתה כל-כך בנאלית. הסצנות סביב המקדש היו טובות בהרבה, ולמען האמת, היה כאן יותר פוטנציאל משניצלה ג'יי-לו הפעם.

לקראת הסוף, ישנה הפוגה קלה בשיר, והקליפ פונה לסצנת ריקוד קלה שמלווה דווקא בפזמון מהסינגל השלישי של הזמרת, "Papi". לא ברור אם היה פה ניסיון גס לקדם גם את הסינגל הבא, או פשוט לנסות ולחשוף את המעריצים לעוד רצועות מהאלבום החדש - אבל זה נראה מאולץ, לא טבעי.

ליל ויין לא משתתף בקליפ, ככל הנראה מחוסר זמן, שכן בזמן הצילומים היה הראפר בעיצומו של מסע ההופעות החדש שלו. לא חיסרון גדול, אם תשאלו אותי - הבתים שלו עדיין נשמעים, וגם ככה לא סביר שהוא היה עושה איזו-סלטה באוויר שהייתה מצילה את המצב.



תגובה 1: