יום שישי, 20 במאי 2011

ניקול מופיעה באמריקן איידול!

שאלה; מה הדרך הטובה ביותר להרוס לגמרי את הפריצה הגדולה שלך לאמריקה? לעלות על הבמה של אמריקן איידול ולתת הופעה זוועיתית, בדיוק. אז אם הייתי מאוד אופטימי בקשר לניקול עד היום - עכשיו גם התאכזבתי.

הזמרת הגיעה יחד עם הראפר 50 סנט להופיע בריאליטי המצליח, על מנת לקדם את הסינגל האמריקאי החדש והמבטיח שלה, "Right There". הופעה סקסית, זורמת וצבעונית, ממש כמו שניקול יודעת - רק חבל שבחלקים המועטים בהם הפלייבק לא תפס פיקוד (ולצערי, לא היו הרבה), ניקול זייפה על ימין ועל שמאל. פספוס.

אני באמת מתקשה להבין את זה. ווקאלית, לזמרת שהרימה בגדול שיר כמו "Don't Hold Your Breath" (ובנינו, גם "Poison" מאתגר יותר) לא אמורה להיות שום בעיה להתמודד עם R&B פשוט וכייפי כמו "Right There". עד כמה שהיא נראתה טוב ועשתה את השואו שלה כמו שצריך, היא פשוט נשמעה רע.

בכל זאת, אי אפשר להעלים עין מהעובדה שעל הבמה היא הייתה. גם אם בדקויות היא נשמעה פשוט נורא, את החשיפה העצומה שמבטיח הפריים-טיים של אמריקן איידול היא קיבלה. הסיכוי של "Right There" לעלות במצעדים גדול מתמיד, ואני בהחלט מאחל לניקול את ההצלחה שמגיעה לה בארה"ב, אך בו בזמן מצפה ממנה גם לחזור ולהופיע עם הסינגל החדש, והפעם כמו שצריך. בסופו של דבר? שווה צפייה, האזנה קצת פחות.

4 תגובות:

  1. אני יגיד לכם מה קרה !
    רשת FOX דרשה מימנה לשנות את כול המילים יומיים לפני וחלקים רבים של הכריאוגרפיה !
    הבחורה התבלבלה במילים ששינתה והלך לה לא טוב !
    היאמ ופיעה עוד 4 ימים אצל אלן נקווה שיהיה יותר טוב !

    השבמחק
  2. לא יודע מה קרה לה פה אבל היא זמרת טובה ופרפרמורית אדירה

    השבמחק
  3. היא מדהימה ללא ספק !
    הביצוע לא היה נקי בכלל
    אבל היא הייתה מקסימה !
    נקווה שתופיע בעוד הופעות גדולות!

    השבמחק
  4. היא תעשה אחלה עבודה אצל אלן אבל אני מקווה שלא ישנו לה את המילים

    השבמחק