יום שבת, 21 במאי 2011

בואו לשמוע; הסינגל הבא של ביונסה דלף לרשת!

אין תקווה. אחרי כישלון מפואר עם סינגל הבכורה "Run The World" (אז נכון, עוד יש תקווה, אבל מה הצ'אנס?), נראה היה שקהל המעריצים הגדול של ביונסה תולה תקוות רבות בסינגל השני שלה, שעל פי הדיווחים יקרא "Till The End Of Time". הלילה דלף לרשת הסינגל המדובר, ולמרות שהחומרים החדשים רק ממשיכים לבוא, אני מרגיש שאנחנו מאבדים את ביונסה.

"Till The End Of Time" אומנם דלף לרשת בגרסא מתויגת בלבד (מתויגת משמע יש קריין לא-קשור שמקריא שוב ושוב במהלך השיר, מעין ניסיון של המדליף להרוס לכם את ההנאה מהשמיעה כדי לתת לו תחושה שעשה דבר לגיטימי), אבל ברור לכל השומעים שאין ממה להתלהב. זה נחמד, זה חביב - להיט זה לא.

ניסיתי לאהוב את הסינגל החדש. כמעט ושעתיים שהוא רץ אצלי במחשב, שוב ושוב. זה פשוט לא תופס. או שההפקה בנאלית מדי, או שביונסה פשוט לא מאתגרת את עצמה כמו פעם, אבל זה לא זה. כל כך הייתי רוצה עוד סינגל ברמה של "Single Ladies", משהו שיצדיק את כל הזמן שחיכינו לחומרים חדשים.

אני בהחלט אחכה לגרסא הנקייה כדי לשפוט באופן סופי, אבל משהו בשיר משדר לי שוב את אותו סגנון מעט שחוק ומסורבל של סינגל הבכורה. עם כל הכבוד לסגנון ולייחוד של ביונסה, שלרוב אני מאוד אוהב, אני ממש לא מאמין שככה היא תתפוס בחזרה את המקום הראוי לה בראש המצעדים. לא ככה. מבחינתי זה גם זמן טוב לנטוש הכל ולשחרר בלדה רגועה סטייל "Halo", כמו שעשתה קלי רוולנד. זה מבטיח, ביונסה היא מהזמרות הכי מוכשרות בתעשייה כשזה מגיע לבלדות שכאלו.

אני לא אמשוך אתכם יותר, אבל אני כן ארצה להדגיש עוד יותר את האכזבה שלי מהעובדה שביונסה, עם כל הכישרון והצוות שלה, לא מיישמת את המסר שהעולם צועק לה חזק וברור. אנחנו רוצים מיוחד, אנחנו רוצים שונה, אנחנו רוצים ביונסה, לא R&B בינוני - שבואו נודה - אם לא השם של ביונסה בכותרת, אף אחד מאיתנו לא באמת היה טורח לשמוע. המדליף, אגב, מחזיק באלבום כולו (אל תדאגו, אין בכוונתו להדליף), ויש לצפות לחוות דעת ראשונה על הפרויקט החדש של ביונסה בקרוב.

תגובה 1: