יום חמישי, 5 במאי 2011

הקליפ החדש של גאגא דלף ! - המלא בVEVO !


צפוי ? זה לא ממש היה . בעוד מספר שעות בודדות הקליפ החדש של ליידי גאגא היה אמור להיות משודר באמריקן איידול ובערוץ E! ולהציג את שתי הגרסאות לקליפ של גאגא - המקוצרת והמצונזרת, והארוכה והלא מצונזרת.

לפני מספר דקות בודדות, דלפה הגרסה המצוזרת לקליפ החדש לסינגל החדש של גאגא - Judas . שהוא להיט בפני עצמו.
בקליפ יש מספר סצנות שונות, הן עוברות בצורה לא מובנת בכלל. אני לא הבנתי כמעט כלום מהעלילה שבקליפ. אמרו שזה יציג את ירושלים החדשה. אני לא רואה שם שום קשר לירושלים. לדוגמא, בסוף הקליפ, סוכלים את גאגא באבנים עד שהיא מתה. איך זה מתקשר לשאר הקליפ ? אין לי מושג.

אני מקווה כשתצא הגרסה הלא מצונזרת נוכל להבין קצת יותר מה הולך שם פחות או יותר. אבל נכון שהעלילה לא מובנת, הקליפ פשוט טוב ! רואים שהוא מושקע.




12 תגובות:

  1. מדהיםםםםםםםםםם

    השבמחק
  2. קליפפפ מדהיםםם!!!!

    השבמחק
  3. עם זה לא קליפ השנה אפשר לסגור את MTV

    השבמחק
  4. אני לא יודע אם מה שדלף מצונזר או לא...אבל דיי ברור מה שקרה שם אם מכירים את הסיפור של יהודה איש קריות מהברית החדשה.

    כל הקטע שהיא נקרעת בין ישו שהוא המושיע שלה לבין יהודה איש קריות שבו היא כביכול מאוהבת ובסוף ב"סעודה האחרונה" רואים שהיא לא הורגת את ג'ודאס ונותנת לו להסגיר את ישו לרומאים בזה שבמקום לירות בו היא בעצם מורחת לו ליפסטיק כדי שינשק את ישו שזה בעצם מבוסס על מה שקרה לפי הברית החדשה: שיהודה נישק את ישו כדי שהחיילים הרומאים ידעו את מי להסגיר ולקחת לצליבה. ובסוף עקב המעשה שלה סוקלים אותה באבנים.

    קליפ גאוני!!!!

    השבמחק
  5. האישה הזאת מפחידה אותי כל פעם מחדש ::)

    השבמחק
  6. אתה באמת לא רואה איפה נזרקו פה 10 מיליון שקלים? אוקיי... נתחיל בשמונה אופנועים בשביל החצי דקה הראשונה. אחר כך סט של עיר תנ"כית שלמה, המון רקדנים ושחקנים עם תלבושות מושקעות (אפילו מעילי עור שמודפס עליהם "judas") ואפילו משהו כמו מפל... ואז עוד סט של עיר.... ועוד ועוד רקדנים... הייתי מתפלא אם היו משלמים על זה פחות.

    השבמחק
  7. אני פשוט בשוווווק! איזה קליפ מדהים!!!
    ספרתי 11 תלבושות! והן רק שלה!! תחשבו עוד כמה תלבושות יש לכול הרקדנים וזה!!!!
    אין אין אין זה הקליפ הכי מדהים שראיתי!!! יותר טוב מכול הקליפים שלה, מחכה כבר למלא

    השבמחק
  8. זה המלא נראלי

    השבמחק
  9. לא הייתי שם 10 מיליון דולר לא צריך להגזים כולה כמה תלבושות וכמה ריקודים

    השבמחק
  10. לא נראה לי שזה המלא בגלל שאמרו שהמלא עם הפסקות כמו עם טלפון ובגלל שכל הזמן חתכו את הקליפ אז היא החליטה להוציא שני קליפים אחד קצר ואחד ארוך.
    אני מקווה שזה הקצר כי בקושי מבינים את העלילה.

    השבמחק
  11. איפה המלא המלא זה 7 וחצי דקות זה רק 5 וחצי?!?

    השבמחק