יום רביעי, 11 במאי 2011

חם: ביונסה חושפת את שם האלבום החדש!

ממש בקרוב יגיע אלינו הקליפ החדש של ביונסה, יחד עם סינגל שני שבדרך - ואילו סוגיית האלבום עדיין שרויה בערפל. לא עוד! בראיון חדש עם מגזין הבילבורד, חשפה הזמרת את שם האלבום החדש - ומעריצים, תזהרו, אתם לא הולכים לאהוב את זה.

האלבום החדש יקרא "4". כן, פשוט "4". ביונסה, מצידה, טוענת כי יש כאן מעבר למחשבה השטחית שמדובר באלבום הסולו הרביעי שלה; "לכולנו יש מספרים מיוחדים, וארבע הוא המספר שלי. נולדתי ביום הזה, יום-ההולדת של אמא שלי והמון ימי הולדת של חברים שלי הם ברביעי לחודש" מספרת ביונסה, "התחתנתי ברביעי באפריל".

אני חייב להודות, זה בעייתי. סינגל הבכורה מתוך האלבום, "Run The World", לא מעורר התלהבות גם ככה - וכשהזירה של 2011 נושאת שמות חזקים כמו "Femme Fatale" או "Born This Way" (באמת, מבלי להתייחס בכלל למוזיקה שבאלבום, השמות טובים), ביונסה מעמידה את עצמה בעמדה נחותה עוד יותר.

עוד בראיון, חשפה הזמרת כי הקליטה מעל לשישים שירים בדרך לאלבום החדש. "כל מה שאי-פעם רציתי לנסות, פשוט עשיתי את זה!" היא מספרת. נשמע מעניין, נכון, אבל אני חוזר ואומר - ביונסה מכרסמת כל סיכוי אמיתי שלה לקאמבק גדול, ואם היא לא תיקח את עצמה בידיים - היא תמצא את עצמה במצב של כריסטינה אגילרה.

3 תגובות:

  1. מסכנה רק לא במצב של כרסטינה הכושלת הזאת
    אני מקווה שהיא תשחרר את הסינגל החדש והכל יהיה בסדר ויסתדר לה : )

    השבמחק
  2. אתה לא בודק את כל הפרטים לפני שאתה מפרסם..
    א.הקליפ יוצא מחר...(שישי)..
    ב.שהראו את כל הראיון של בילבורד היא אמרה שהיה לי שם אחר לגמרי וקונספט אחר לגמרי לאלבום הזה..אבל היא אמרה שבכל מקום שהיא בדקה וכל מקום שהיא הלכה המעריצים רצו שהיא תקרא לאלבום ארבע..
    מעריצים אמיתיים של ביונסה יודעים שארבע זה באמת מספר משמעותי בשבילה..ובפורום הכי מפורסם שלה באמת עשו סקר לפני כמה זמן איך היו רוצים שיקראו לאלבום והשם 4 נבחר עם הכי הרבה קולות..
    אתמול החברה שלה הזמינה כמה מעריצים ובלוגים מפורסמים לשמוע חמש שירים מהאלבום ולראות את הקליפ בפעם הראשונה..
    וביונסה אמרה לאחד המעריצים שהוא אחד המנהלים בפורום תודה ואמרה לו שהוא זה שהביא את השם..

    לגבי ההצלחה של השיר והאלבום..
    השיר לא היה אמור לצאת עד לפני שבוע..
    בגלל הדליפה שלו החברה שלה שיחררו את הסינגל לאייטונז..בלי פרומו..בלי שאף אחד יגיד עליו אפילו מילה..
    הפרומו היה אמור להתחיל אתמול...
    והנה הוא התחיל..והשיר יתפוס חזק...רק צריך כמה הופעות ואת הקליפ וזה כבר יסדר את הכל ויחזיר את הסדר למקום..
    לא רק...ביונסה הוכתרה על ידי בילבורד לזמרת המילניום ובטקס הבילבורד הקרוב גם יעניקו לה את הפרס,גם היא תופיע וגם יעשו הופעת מחווה בשבילה..

    חחח מצטערת על החפירה פשוט זה עיצבן אותי אז הייתי צריכה להסביר כמה דברים...יום טוב :)

    השבמחק
  3. אנונימי מעליי סתם יצאת עליהם.... הוא כולה אמר שזה לא שם טוב, לא אמר שזה חסר משמעות.. בדיוק ההפך..
    וזה שהשיר דלף לא מצדיק את החוסר פרומו.... היא זמרת טובה, היא אמורה לדעת איך להתנהל גם עם דליפה....

    השבמחק