יום שלישי, 17 במאי 2011

הקליפ החדש של ביונסה ישוחרר מחר!

מוכנים או לא, היא חוזרת. למרות הכישלון המסחרי המוחץ של הסינגל החדש של ביונסה (שאגב, ממשיך לצנוח במצעדים, והשבוע הגיע למקום השלישי ברשימת הנפילות הגדולות ביותר, בשבעה-עשר מקומות), היא מוכנה לקאמבק הויזואלי שלה שיערך, אחרי דחיות חוזרות, ממש מחר.

הקליפ הרשמי לסינגל "Run The World" ישודר לראשונה במהלך הפרק של הריאליטי המצליח אמריקן איידול, מה שמבטיח חשיפה אדירה לקהל עצום, שבהחלט מסוגל להעלות את הקאמבק של ביונסה שוב על הפרק.

הקליפ המדובר צולם במשך מספר ימים, ולרשת עלו מספר הצצות שנראו בכלל לא-רע. עד כמה מבטיח המצב? לא ברור. הסינגל בהחלט אכזב את מרבית הקהל הקבוע של הזמרת וללא ספק גם חלק לא קטן מהשומעים האקראיים. אבל לי יש תחושה שבקליפ היא תפציץ. איזו עוד ברירה יש לה?

ברור לי שהדחיה נעשתה על מנת לתת לקליפ את החשיפה של אמריקן איידול בתוכנית מחר (אצלנו, אגב, מדובר בחמישי לפנות בוקר). אם זה מה שיציל את הקאמבק של ביונסה - אני לגמרי בעד. ביונסה היא זמרת ענקית, וחבל מאוד שבחירת סינגל מוטעית היא שתפיל אותה לגמרי. האלבום החדש שלה, "4", צפוי להשתחרר במהלך הקיץ, ולמרות האכזבה מסינגל הבכורה יש תחושה כללית שהאלבום יענה על הציפיות.

2 תגובות: