יום שישי, 20 במאי 2011

עכשיו ברשת; קרי הילסון ונלי בקליפ חדש!

וואו. הפעם קרי הילסון הפציצה, ובגדול. אחרי פרומו אפסי לסינגל החדש שלה, "Lose Control", הפצצה נופלת בצורת הקליפ החדש והמעולה של הילסון באירוח הראפר נלי. הקליפ כובש את הלוקיישן המדברי ברוח המועדונים הקצבית של השיר ומחשוף מכובד מאוד של קרי עצמה. קאמבק, מישהו?

בגדול, הקליפ עשוי מעולה. בקטנות? סצנת הסולו של נלי זולה וממוחשבת עד כדי גיחוך, ובמובנים מסוימים חוסר ההתאמה שלו לשיר ולקליפ פתטי. הילסון, לעומתו, הצליחה להשחיל את עצמה ואפילו להראות טוב בכל שנייה אפשרית.

החיסרון הבולט שבקליפ, לדעתי, הוא שבחדר העריכה הם בחרו לפתוח את כל הקלפים במהרה. הכוונה היא שכמעט וכל הסצנות שבקליפ נחשפות ממש בתחילתו, והעובדה היא ששינוי גדול לא מתרחש, אז קל מאוד לאבד את העניין לקראת הסוף. במאי הקליפ קולין טיליי אומנם יכול לסמן את אחת העבודות המוצלחות שלו (לדעתי), אבל עם קצת יותר מאמץ אפשר היה להוציא הרבה יותר.

עד כמה חכם לשחרר את הקליפ היום, ולנסות להתמודד מול ההדים של ביונסה מאתמול? הז'אנר לא רחוק בכלל, וזה אתגר, בעיקר לזמרת כמו קרי הילסון. הקליפ עומד ברף, ללא ספק, אבל מתוך הנחה שגם ככה לא מדובר במנוף משני לקידום הסינגל (או במילים אחרות - גם ככה אף אחד לא שמע עליו עדיין), לא היה שום לחץ, והיה חכם יותר לשחרר אותו בשבוע הבא. בסופו של דבר, זה יכול היה לפעול רק לטובתה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה