יום שישי, 20 במאי 2011

אתם חייבים לראות; הקליפ החדש של אבריל!

ככה פותחים את הסוף-שבוע; אבריל לאבין שיחררה סוף-סוף את הקליפ החדש והמצופה שלה לסינגל "Smile", ובחיי שזה היה שווה כל דקה. אז נכון, הקונספט פשוט והקליפ כולו כולל סצנה וסיקוונס בודדים בסה"כ - אבל מי אמר שזה רע? בטח שלא אנחנו.

השיר הוא בטוח לא החביב עליי באלבום (למרות הביקורות שספג, אני חושב שיש שם תחרות לא קלה), אבל יש לי חיבור בסיסי איתו, בעיקר בגלל שהוא כל-כך אופייני לאבריל. ממש כמו השיר, הקליפ מתפרע לשני הצדדים; הצד הצבעוני, הכייפי והפרוע שמייצג את ההפקה והביצוע, וממולו הצד הרציני, המהותי בשיר, שמוצג בשחור-לבן ומבטא את המשמעות שמאחורי המילים. אהבתי את הרעיון, וגם הביצוע בכלל לא-רע.

אבל אם לרדת לקטנות, אפשר היה ללכת קצת יותר רחוק. אני לא מדבר על משהו גרנדיוזי, זה ממש לא הכיוון של הקליפ או של אבריל, אבל הקונספט כל-כך חביב ופוטנציאלי, שאני מאמין שהבמאי היה יכול לקחת את זה קצת מעבר לזוג במריבה ופועלים ברחוב. בגדול הקליפ לגמרי משרת את המטרה, ואני מאמין שממש כמוני, קהל המעריצים העולמי של אבריל יהיה לגמרי מרוצה. תהנו.


5 תגובות:

  1. עוד פעם זוג במריבה בקליפ שלה O_O

    השבמחק
  2. השיר חבייב ביותר וגם הקליפ לא רע,
    רק הצבע בשיער שלה עשה לי חררא בכול הגוף O:

    השבמחק
  3. קליפ יפה כל הזמן משנה צבע

    השבמחק
  4. חולה על השיר ועל הקליפ , פשוט מכורה 3>

    השבמחק
  5. אההבתי את הריסים מתחת לעין!!, אני בהחלט מאמצת את הלוק הזה! (בלי השיער ^x^)

    השבמחק