יום שלישי, 3 במאי 2011

עכשיו ברשת; עטיפת אלבום הרמיקסים לסינגל החדש של קייטי!

אחרי שסיפרנו לכם אתמול כי כבר אפשר לאשר את פנינת המעריצים, הרצועה "Last Friday Night", כסינגל חמישי מתוך האלבום המצליח של קייטי פרי, היום מגיעה לרשת עטיפת אלבום הרמיקסים שתשחרר הזמרת לסינגל החדש.

עם כל הכבוד לסט הפרומו של האלבום, קייטי פשוט שיחקה אותה הפעם. אני לא יכול להפסיק לצחוק! זה קליל, זה כייפי, זה צבעוני - ממש כמו השיר עצמו. אני מניח שהתמונה תוכל להעיד לנו גם על העתיד לבוא בקליפ החדש, שצילומיו צפויים להערך תוך מספר שבועות, כשקייטי תגיע להפוגה ממסע ההופעות שלה.

כמו שוודאי שמתם לב, על העטיפה כתוב "Remixes". מבחינת קייטי, זו החלטה חכמה. בניגוד לארבעת הסינגלים הקודמים, "Last Friday Night" טיפה מרוחק יותר מסאונד המועדונים וזרם הדאנס של קייטי והתקופה. לא שזה רע, בכלל לא, זה שינוי מרענן, אבל ברור שבשביל לבשל להיט פסגה נוסף, קייטי צריכה גם את הרחבות לצידה, ושחרור אלבום-רמיקסים זו החלטה נכונה.

הסינגל עצמו (והעטיפה שלו, שכנראה לא תהיה שונה בהרבה) צפוים להשתחרר בקרוב, ופעם נוספת, לרכוב על גל ההצלחה העצום של קייטי בשנה האחרונה. קייטי צריכה לנצל את הטיימינג, כל עוד "E.T" זוכה לתהילה והצלחה (שבוע רביעי לא-רצוף בראש המצעד האמריקאי).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה