יום שני, 2 במאי 2011

גאגא פעמיים; הליידי תשחרר שתי גרסאות לקליפ החדש

לא הרבה אנחנו יודעים על הקליפ החדש של ליידי גאגא, שיראה אור ביום חמישי הקרוב - מה שאנחנו כן יודעים, הוא שלמעשה, הקליפ המלא יארך כשבע דקות. היום ניתן לאשר רשמית כי הקליפ לסינגל "Judas" ישוחרר בשתי גרסאות שונות, באותו היום.

קודם כל, אתם צריכים להבין - לא מדובר בשני קליפים שונים, מדובר בקליפ ובגרסא מקוצרת רשמית. בעוד שהקליפ המלא ישודר לראשונה בערוץ "E!" האמריקאי ביום חמישי בלילה, כמעט במקביל תשודר הגרסא המקוצרת כחלק מהפרק של תוכנית הריאליטי המצליחה אמריקן איידול.

מה הרעיון מאחורי זה? לא ברור, אבל אני יכול להמר; כשזה הגיע לקליפים הארוכים של גאגא כמו "Alejandro" או "Born This Way", היה פשוט מאוד להוריד את האינטרו המעיק ולשדר את הקליפ כמו שהוא. לעומת זאת, כששוחרר הקליפ לסינגל "Telephone", נחשפנו לקליפ עם הפוגות; השיר נעצר מדי פעם כדי לתת עוד סצנה לעלילה, ואז ממשיך. כשהגיע הקליפ לערוצי המוזיקה, הם לא יכלו לשדר אותו באורך מלא, וקיצרו אותו בצורה גסה שיצרה רצף באודיו, אבל גרמה לקליפ לאבד את הפואנטה.

אז כן, הגיוני שגם הפעם גאגא מתכננת לנו קליפ עם הפוגות, והפעם, היא בעצמה תהיה אחראית לקיצור הקליפ. אני מקווה שלא, זה בהחלט הוריד מההנאה שבצפייה בפעם הקודמת. אבל לעזאזל, כשאתה מצלם את הקליפ היקר ביותר בהיסטוריה - לא תתפרע?
 בכל מקרה, מדובר בהשערה שלי בלבד, ויש להדגיש שהעובדה היחידה שאושרה היא שאכן ישוחררו שתי גרסאות לקליפ החדש.

הסינגל החדש, "Judas", קיבל ביקורות מעורבות ברשת, ונכון להיום נמצא במקום השניים-עשר במצעד הבילבורד האמריקאי, אחרי שנפל מהמקום העשירי בו שהה בשבוע שעבר.

4 תגובות:

  1. מאמין שאף אחד לא יתאכזב.
    היא יודעת מה היא עושה ונאמנה למפלצות.
    וג'ודאס הוא אחד השירים.
    יחי המלכה!!!!

    השבמחק
  2. גודאס שיר פצצה מחכה כבר לקליפ!

    השבמחק
  3. i luv u mommy monster!

    השבמחק
  4. מה המקורות שלך? כי לא יצאה שום גרסא שניה.

    השבמחק