יום שבת, 14 במאי 2011

פורסמה עטיפת סינגל הפרומו החדש של גאגא!

במידה והדליפה המדוברת אכן תמנע ע"י מערך ההגנה הייחודי (עליו נפרט בהמשך), נראה כי את אלבומה החדש של ליידי גאגא נזכה לשמוע במלואו רק ביום רביעי, כאשר יעלה לרשת באופן רשמי כחמישה ימים לפני יציאתו לחנויות.

בכל מקרה, כבר ביום שני נוכל לשמוע את סינגל הפרומו החדש של הליידי, שכפי שכבר דיווחנו, יקרא "Hair", שעל פי הדווחים הופק גם הוא ע"י רד-וואן, שהפיק את מרבית להיטיה של הזמרת - וגם את הסינגל השני מהאלבום. נכון לעכשיו, שוחררה לרשת עטיפת סינגל הפרומו הרשמית.

כזכור, גם בשבוע שעבר שחררה גאגא סינגל פרומו - "The Edge Of Glory" - אם כי בתגובה להתלהבות הגדולה, החליטה לבסוף לשחררו כסינגל שלישי ורשמי מהאלבום החדש, "Born This Way". קשה לי להאמין שהיא תצליח לעורר כזו הצלחה גם הפעם (בכל זאת, היא ורד-וואן די-מיצו את עצמם ביחד), אם כי אני אאלץ לחכות עד ליום שני על מנת לשפוט ברצינות את הרצועה.

כפי שהתחלתי לספר, הלייבל של גאגא יצא במערך הגנה מיוחד - הם הפיצו ברשת כתובת מייל מיוחדת, אליה יוכלו לפנות המפלצות הקטנות ולא להלשין, אלא "לדווח" (זכרונות מהיסודי..) על אותם אנשים שמעידים כי הם מתכוונים להדליף חלקים מהאלבום - או, חס וחלילה, לדווח על לינקים שכבר ברשת. בנתיים זה עובד לה מצוין - הרבה מהבלוגרים שבוודאות מחזיקים באלבום פשוט מפחדים לשחרר אותו. שווה את המאמץ? לא בטוח, אבל מרתיע.

2 תגובות:

  1. בשביל מה להדליף כולה 4-5 ימים כאילו מה זה...
    -_-

    השבמחק
  2. וואי יהיה אלבום פצצה!

    השבמחק