יום שלישי, 3 במאי 2011

בדרך אליכם; תמונות מהקליפים החדשים של ריהאנה וגאגא!

בימים הקרובים, יגיעו אלינו שניים מהקליפים המצופים ביותר של התקופה האחרונה; "Judas" של ליידי גאגא וגם "California King Bed" של ריהאנה. בהתאם לשחרורים המתקרבים, אל הרשת הגיעו גם תמונות סטילס ראשונות מתוך הקליפים החדשים!

מתוך הקליפ של ליידי גאגא, שצפוי להשתחרר בשתי גרסאותיו בלילה שבין חמישי לשישי, שוחררה תמונה באיכות גבוהה בה נראית הליידי רוכבת על אופנוע, ומוקפת בכנופיית אופנועים מסביבה. עפ"י הדיווחים, עלות הקליפ עמדה על כעשרה-מיליון דולר, ועל כן אפשר לצפות לעוד פרופס מעניינים, אולי גם יותר מרגשים.

מתוך הקליפ של ריהאנה, שצפוי להשתחרר במהלך השבוע הבא (עם הבטחה שיגיע אלינו בתשעת הימים הקרובים), שיחררה הזמרת תמונה באיכות נמוכה דרך עמוד הטוויטר שלה. ההנחה היא שהתמונה לקוחה מאחת הסצנות המרכזיות בקליפ, שצולם בסוף חודש מרץ.

שני הקליפים עושים רושם מצוין, ואני בהחלט מאמין שהם שניים מהקליפים הפוטנציאליים הגדולים ביותר של השנה. אנחנו לא יכולים לחכות!





6 תגובות:

  1. ושמישהו יבוא ויגיד שאלה לא שתי הזמרות הכי מדהימות בעולם!!!!! את ג'ודאס פחות אהבתי משאר השירים של גאגא אבל קליפורניה קינג זה אחד השירים הכי מדהימים של ריהאנה!!! אני מת שהקליפים יצאו!!!

    השבמחק
  2. אני אומר לך הם לא הזמרות הכי מדהימות בעולם ..

    השבמחק
  3. הם לא לצערי

    השבמחק
  4. מבלי להעליב או משהו כן, אבל מה אתם בכלל מגיבים על משהו שמישהו אחר כתב בתגובה? גם אני ממש אוהב אותן, אז מה? אז אתם לא, תתעסקו בכתבה ולא בתגובות שכתבו לה...

    השבמחק
  5. הם מדהימות והין בין 4 הזמרות הכי מובילות היום..!!

    השבמחק
  6. מי הן 2 הזמרות האחרות שמוובילות?

    השבמחק